کارد به استخوان رسیده است/ مشکلات حل نمی شود، وارد بحران می شویم

ساعت: 18:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801382

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جام حذفی مهمترین مسئله تمرکز خوب و گل نخوردن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: در جام حذفی مهمتر از همه تمرکز خوب و گل نخوردن است. در دفاع خیلی خوب دفاع کردیم و فرصتی به حریف ندادیم. ما توانستیم از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم و برنده مسابقه باشیم. صحنه های خوبی را در این مسابقه دیدیم که بچه هایمان خلق کردند. این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم و از همه بچه هایی که با وجود سختی ها و مشکلات فداکاری و فداکاری کردند تشکر می کنم.

وی افزود: هیچ وقت نتوانستیم به این بچه ها حق بدهیم و از آنها تشکر کنیم. امسال فصل عجیبی برای پرسپولیس بود و این همه بی تفاوتی به تیم جای تاسف دارد. امیدوارم مشکلات بازیکنانم در این هفته حل شود. به باشگاه هشدار می دهم که اگر این اتفاق نیفتد وارد فاز بحران می شویم. امیدوارم مشکلات حل شود تا بچه ها با جدایی و آرامش بهتر به کار ادامه دهند. راه درازی برای بردن جام در پیش است.

سرمربی پرسپولیس گفت: امروز دور دوم جام حذفی برگزار شد، از صعودمان به مرحله بعد خوشحالم و امیدوارم با آرامش بیشتر و تمرکز بهتر و رفع مشکلات بچه ها به کارمان ادامه دهیم. واقعا کار خیلی سخت شد و به قول معروف چاقو استخوان پرسپولیس را خورد. امیدوارم توجه بیشتری به حل مشکلات بچه ها داشته باشند.

گل محمدی درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس تاجیکستان در دقایق بازی گفت: آنها بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند و با توجه به سن کمشان می‌توانند بازیکنان خوبی برای آینده باشگاه باشند. در مجموع شروع خوبی داشتند. پرسپولیس مجموعه خوبی از بازیکنان باتجربه و جوان است. امروز جوانان ما عملکرد خوبی داشتند و بازی در مسیری پیش رفت که انتظار داشتیم. خیلی خوب توانستیم موقعیت هایی را ایجاد کنیم و این فضایی شد برای استفاده جوانان.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان ورودی و خروجی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی گفت: زیاد در این مورد صحبت نمی کنم. 4-5 روز دیگر بازی مهمی با فولاد داریم و تمرکزمان روی این بازی است و در نقل و انتقالات حرفی ندارم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: واقعاً بازی در این زمین تا جایی که می توانستیم در زمین کار کنیم سخت بود اما باید دقایق زیادی را در مسابقات طولانی انجام می دادیم. امسال مسابقه خیلی بد است و متاسفانه این وضعیت به جای بهتر شدن هر سال بدتر می شود. واضح است که در بحث امکانات مدیریت خوبی وجود ندارد و هر تیمی بدون رعایت استانداردهای فوتبالی در این زمینه هر رشته ای را که می خواهد معرفی می کند. البته این را به طور کلی می گویم و بحث من فقط ورزشگاه فولادشهر نیست. با این حال، وضعیت در زمین واقعا وحشتناک است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید