کاش استقلال مثل هفته قبل در هفته اول به لیگ می آمد

کاش استقلال مثل هفته قبل در هفته اول به لیگ می آمد

بهمن طهماسبی که سابقه بازی در تیم های استقلال و سپاهان را در کارنامه دارد در گفت و گو با خبرورزش در خصوص تساوی استقلال و اولین بازی خود اظهاراتی را بیان کرد.

اولین بازی استقلال مقابل سپاهان را چگونه پیش بینی می کنی؟

این بازی قطعا برای استقلال بسیار مهم است. البته این دیدار برای سپاهان به همان اندازه اهمیت دارد. به طور کلی در ابتدای فصل تیم ها با آمادگی 100 درصدی وارد مسابقات نمی شوند. به همین دلیل گرفتن سه امتیاز از بازی اول بسیار مهم است.

بازی این دو تیم را چگونه می توان توصیف کرد؟

به نوعی می توان گفت این دو تیم تا حد زیادی با یکدیگر غریبه هستند. هر دو تیم کاملا کادر فنی خود را تغییر دادند و البته سپاهان ناشناخته تر است چون بازیکنان زیادی را از دست دادند و بازیکنان جدید بیشتری گرفتند اما استقلال تقریبا 70 درصد تیم قبلی خود را حفظ کرد.

در مجموع پنج هفته اول مسابقات استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

نسبتا سبک هستند. البته این به شرطی است که در بازی اول مقابل سپاهان پیروز شوند، اما در مجموع اطلاعات چندانی از استقلال نداریم و فقط امیدوارم در لیگ آماده باشند.

تو چی میگفتی

چون معمولا تیم های ایرانی تا هفته های سوم و چهارم در فرم اولیه و ایده آل خود نیستند. اما تیم های اروپایی مثل هفته قبل از هفته اول بازی می کنند. با اخباری که از بازی های تدارکاتی ترکیه و استقلال می شنویم، می توان پیش بینی کرد که ساپینتو می خواهد تیمش را از هفته اول مثل هفته گذشته و اروپایی به زمین بفرستد و این خیلی خوب است.

دربی هفته دوازدهم را چگونه تحلیل می کنید؟

خوبه! به نظرم هفته دوازدهم هفته خوبی برای دربی است چون مربیان هم با حریفان و تیم های خودشان آشنا شدند. می توان دربی جذاب و دیدنی را رقم زد.

در کل نظر شما در مورد قرعه کشی استقلال چیست؟

تیمی که خواهان قهرمانی است، نباید زیاد به این مسائل فکر کند، هرچند بازی های راحت تر در ابتدای فصل و کسب امتیاز بیشتر می تواند اعتماد تیم ها را بالا ببرد و به همین دلیل استقلال باید از تساوی و رویارویی فعلی نهایت استفاده را ببرد. تیم هایی که به تازگی از لیگ صعود کرده اند و برای تصاحب بالای جدول تلاش می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید