طعنه سنگین به سخنگوی دولت/ ای کاش مثل آب آشامیدنی مشکلات مردم را حل می کردید

طعنه سنگین به سخنگوی دولت/ ای کاش مثل آب آشامیدنی مشکلات مردم را حل می کردید

روز جدید حسین صناعی نژاد، استاد دانشگاه صبحگاهی ما نوشت: جسارت نیست که اعلام کنیم می توان از گلوله های جنگی به عنوان آب آشامیدنی استفاده کرد! اگر اسلحه را به یک خردسال یا دیوانه بدهید، او می تواند آن را مانند آب خوردن به دست مردم ببرد و شلیک کند.

اتفاقاً به همین دلیل است که اسلحه و در واقع قدرت نباید در دست کسی باشد که بتواند از آن برای کشتن مثل آب استفاده کند.

اتفاقاً به همین دلیل است که مردم حکومت می‌کنند و قوانینی وضع می‌کنند تا هر که تفنگ در دست دارد، آن را به سمت مردم نگیرد و مثل آب به آنها شلیک نکند.

اتفاقاً به همین دلیل است که باید بدانید در وضعیت بسیار خطرناکی نشسته اید و نمی توانید مثل آب خوردن صحبت کنید و بگویید می توانید مثل آب خوردن به گلوله های زنده شلیک کنید.

اتفاقاً این که می توانی گلوله های زنده را مثل آب شلیک کنی، ما را آزار می دهد و شاید به همین دلیل است که این روزها جامعه دچار شور و هیجان شده است.

ای کاش می توانستید مشکلات مردم را مثل آب آشامیدنی حل کنید و حالا که نمی توانید عقب نشینی کنید تا مردم با یک برداشت درست و درست از قدرت، نه مانند آب آشامیدنی، با یک تلاش عقلانی کشور را بسازند. اگر هرگز نیازی به استفاده از اسلحه در خیابان ندارید، نه گلوله واقعی، نه اسلحه، نه توپ نقاشی. بیایید در این خاک بی گلوله گل بکاریم و باغ گل بسازیم.

دیدگاهتان را بنویسید