کالاهای اصلی باید مستقیماً از بندر به مقصد ارسال شوند / موانع رهاسازی برداشته شده است

زمان: 12:36
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776251

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: کالاهای اصلی وارد شده به بنادر کشور باید به مقصد منتقل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن رضایی صبح امروز در جلسه بررسی روند آزادسازی کالاهای اساسی از بندر امام اظهار داشت: هدف از سفر به بندر امام نظارت و ارزیابی قابلیت بارگیری و تخلیه کالاها و همچنین بررسی برنامه های آینده توسعه فعالیت در این بندر

وی با اشاره به واردات کالاهای اساسی از طریق بندر امام و اهمیت تسریع در این کار ، تاکید کرد: تسهیل ورود کالا به کشور و همچنین خروج کالا از کشور یکی از دلایل این امر است. ملاقات.

رضایی گفت: برای حمل و نقل کالا به کشور باید سریع حرکت کرد ، یعنی وقتی کشتی وارد آبهای کشور می شود ، کالاهای آن باید بلافاصله وارد کامیون شده و به مقصد منتقل شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور ادامه داد: باید برنامه ریزی شود که علاوه بر ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی که باید ذخیره شود ، کالاهای وارداتی به کشور بلافاصله از بنادر به شهرهای هدف منتقل شود.

رضایی با اشاره به اینکه در روند آزادسازی و حمل کالاهای اساسی قطعا موانعی وجود دارد که باید از طریق برنامه ریزی از بین برود یا به حداقل برسد ، گفت: در این راستا موانع تصمیم گیری برای تسریع در حمل و نقل کالا از بندر امام به “بودن.

بر اساس این گزارش ، محسن رضایی معاون امور اقتصادی صبح امروز جمعه با استقبال صادق خلیلیان استاندار خوزستان وارد اهواز شد.

در نظر گرفتن صادرات و واردات از خوزستان ، در پی دستورات سفر رئیس جمهور به خوزستان ، خطاب به آسیب دیدگان زلزله اندیکا و حضور در جلسه اردوگاه بازیابی زلزله اندیکا از اهداف سفر محسن رضایی به استان خوزستان است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید