کامرانی فر: افتخار و جایگاه تیم ملی خط قرمز فدراسیون فوتبال است


ساعت: 23:03
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878259

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره مصاحبه اخیر در یکی از برنامه های تلویزیونی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر در خصوص موارد مطرح شده در گفت و گوی تلفنی با یکی از برنامه های تلویزیونی گفت: متاسفانه به دلیل افزایش حواشی در ساعات اخیر، صحبت های من در یکی از برنامه ها مورد سوء تفاهم قرار گرفت. و به زمینه هایی می افزاید که در این زمینه نیاز به توضیح دارد.
دبیر کل فدراسیون افزود: قداست و جایگاه پیراهن مقدس تیم ملی خط قرمز فدراسیون فوتبال و همه فوتبالیست های ایران اسلامی. همانطور که در این مصاحبه اشاره کردم ممکن است ملی شدن امتیازات و شرایط خاصی را در قرارداد برخی بازیکنان با هر باشگاه ایجاد کند، اما آنچه مسلم است این موضوع ربطی به فدراسیون فوتبال و کادر فنی محترم تیم ملی ندارد. داشته است.
کامرانی فر افزود: ملاک انتخاب بازیکنان تیم ملی صلاحیت، توانایی و شناخت سرمربی و اعضای محترم کادر فنی است که فدراسیون فوتبال همواره از آن حمایت کرده است، اما اگر برخی از برندگان وعده های دروغین و دروغین بدهند تضمین کننده دعوت هستند. برخی از بازیکنان و یا حضور آنها در ترکیب تیم ملی جام جهانی در اختیار باشگاه ها قرار می گیرد. از همه اهالی فوتبال به ویژه مدیران و مسئولان باشگاه ها انتظار می رود این گونه موارد را به طور غیرمستقیم تایید نکنند و به شایعات، شایعات و ادعاهای غیرواقعی که موجب توهین و احترام به تیم ملی و فدراسیون فوتبال می شود، خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید