واکنش حسن کامرانی به وضعیت کلی بازیکنان تیم ملی

واکنش حسن کامرانی به وضعیت کلی بازیکنان تیم ملی

حسن کامرانی فر در گفت و گو با شب های فوتبال درباره موضع کلی ملی پوشان در خصوص کمبود تجهیزات به خصوص لباس تیم ملی گفت: خواهش می کنم در هر خانواده ای اختلافاتی وجود دارد اما این چیزی نیست که بشود. ما می خواهیم به آن نگاه کنیم. “بیایید آنقدر بزرگ شویم و اینقدر در مورد آن صحبت کنیم. اصلاً بحث جواب ندادن نیست، مهم در بحث تیم ملی این است که FF همه چیز لازم را آماده کرده است.

وی افزود: فکر می کنم آنچه بازیکنان در مورد آن صحبت می کردند می تواند در مورد لباس تمرینی آنها باشد. زیرا فدراسیون فوتبال همواره تجهیزات و بسته های جدیدی را به بازیکنان اهدا کرده است. بازیکنان می توانند صحبت کنند و اعتراض کنند و این خیلی خوب است، اما بگوییم فدراسیون فوتبال و بازیکنان در کنار هم هستند و فدراسیون هر کاری که ممکن است انجام می دهد.

کامرانی فر ادامه داد: حتی اگر در این مدت کم کاری بود، سعی می کنیم نواقص را برطرف کنیم. فدراسیون تمام تلاش خود را می کند تا همه تیم های ملی به خصوص تیم ملی بزرگسالان که نماد فوتبال ماست، آمادگی خوبی داشته باشند. آنها با نتایج بسیار خوب خود همه را خوشحال کردند و فدراسیون سخت کار می کند و مطمئن باشید اگر در این مدت کوتاه این اتفاق بیفتد تلاش می کنیم مشکلات تیم ملی و همه تیم های ملی را برطرف کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید