درخواست کلی ملی پوشان برای حمایت از تیم ملی و فدراسیون

کارلوس کی روش پس از حدود سه سال و هشت ماه دوری از فوتبال ایران بار دیگر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران برای هدایت تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر انتخاب شد. این مربی پرتغالی جایگزین دراگان اسکوچیچ شد که در 27 بهمن 1396 روی نیمکت تیم ملی نشست و توانست ایران را به جام جهانی قطر برساند و پس از نتایج ضعیف ویلموتس با تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی درخشید.

تغییر سرمربی تیم ملی زمانی کلید خورد که مهدی تاج و نواب رئیس پیشنهادی او پس از قبولی در آزمون انتخابات مجمع، کرسی های هیئت مدیره فدراسیون فوتبال را به دست آوردند. البته این حضور با انتقاد و حتی مخالفت محافل ورزشی و غیر فوتبالی همراه بود.

حال پس از این اتفاقات برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مسئولان عالی رتبه کشور یعنی رئیس جمهور و رئیس شورای اسلامی شهر خواستار همکاری لازم شدند. و حمایت تیم ملی و فدراسیون برای حضور مقتدرانه ایران در جام جهانی 2022 قطر درخواست کرد.

شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مرتضی پورعلیگنجی، سردار آزمون، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی و امید ابراهیمی از جمله بازیکنانی بودند که این مطلب را به اشتراک گذاشتند.

درخواست کلی ملی پوشان برای حمایت از تیم ملی و فدراسیون

این مطلب در حالی منتشر شد که ملی پوشان تا زمان برکناری این مربی کروات نسبت به غیبت های اخیر اسکوچیچ واکنشی نشان ندادند و بازگشت کارلوس کی روش بهانه ای شد تا ملی پوشان نسبت به اتفاقات اخیر فوتبال ایران واکنش نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید