حمایت کلی رسانه ملی از تیم ملی فوتبال ایران به عنوان حامی دوازدهم


ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909690

رئیس صداوسیما از حمایت کلی رسانه ملی از تیم ملی فوتبال ایران به عنوان دوازدهمین حامی خود در این مسابقات خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی صداوسیما، پیمان جبلی رئیس صداوسیما در نشست مشترک نمایندگان کمیسیون های فرهنگی و تلفیق شورای اسلامی با وزرای فرهنگ و رهبری اسلامی، ورزش و جوانان و همچنین میراث فرهنگی حضور یافت. ، گردشگری و صنایع دستی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های برنامه ریزی شده در خصوص پوشش رسانه ای مناسب جام جهانی قطر از حمایت همه جانبه رسانه ملی از تیم ملی فوتبال ایران به عنوان دوازدهمین حامی خود در این مسابقات خبر داد.

جبلی تصریح کرد: پخش ویژه برنامه های متنوع و متنوع زنده و تولیدی با محوریت تحلیل و بررسی زوایای مختلف جام جهانی با دعوت از کارشناسان و پیشکسوتان این رشته و همچنین پخش مستندهای جذاب در تشریح ترکیب، تاریخچه و مرزهای شرکت کنندگان. تیم ها و کشورها در این رویداد بزرگ ورزشی و فوتبالی در دستور کار قرار گرفته و باید 10 روز مانده به افتتاحیه این مسابقات روی آنتن شبکه های مختلف صدا و سیما برود.

وی با اعلام اینکه تیم های خبری و برنامه ای متشکل از خبرنگاران، خبرنگاران، مجریان و عوامل فنی به قطر اعزام شده اند، افزود: استودیو ویژه ای در محل برگزاری مسابقات آماده و تجهیز شده است که به صورت زنده برای مخاطبان و علاقمندان به فوتبال پخش خواهد شد. متن و فیلدهای بازی ها و نحوه برگزاری جام جهانی 2022 را تعیین می کند.

احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیته فرهنگی در شورای اسلامی نیز به تشریح دستور کار این کمیته پرداخت و گفت: این جلسه به منظور بررسی و بررسی پیوست فرهنگی جام جهانی با حضور وزرای ورزش و جوانان است. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رئیس سازمان صدا و سیما و مدیر عامل منطقه کیش آزاد و جمعی از نمایندگان در کمیسیون تلفیق حضور یافتند.

راستینه تاکید کرد: در این جلسه جبلی رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اقدامات اخیر برای تولید محتوا در رسانه ملی، گزارشی از برنامه های پیش بینی شده در رسانه ملی برای پوشش گسترده برگزاری مسابقات فوتبال در جام جم ارائه کرد. نشست بین المللی جهانی 2022 ارائه شده توسط قطر.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان دغدغه ها و پیشنهادات خود را برای حضور و پوشش بهتر این رویداد مطرح کردند. همچنین هم افزایی نهادها و تهیه اپلیکیشن جامع فرهنگی برای بهره برداری از این رویداد فرهنگی از دیگر درخواست های اکثریت نمایندگان حاضر در این جلسه بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، تمرکز بر حمایت از تیم ملی و پیش بینی های لازم برای ارتقای روحیه ملی پوشان را در کنار آموزش فنی ملی پوشان و لزوم ارائه بسته های ارزان سفر برای حضور هواداران برشمرد. جام جهانی و سایر موضوعاتی که نمایندگان حاضر در این جلسه به صورت ویژه به آنها توجه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید