کانال های سد خسویه زرین دشت در پی آن است

زمان: 4:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776155

نماینده مردم شهرهای داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از شما می خواهم موضوع تکمیل کانالهای سد خوسویه را به طور خاص پیگیری کرده و بودجه ای را برای این کار اختصاص دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شیراز، محمد جواد عسکری در شورای اداری شهرستان زرین دشت ، که روز پنجشنبه 1 مهرماه به ریاست سیدجواد ساداتی نژاد ، وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد ، توضیح داد: ذینفعان در اجرای این پروژه مشارکت داشته اند ، تا کنون به

رئیس کمیته کشاورزی ، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می خواهد عفو دیرکرد وام های کشاورزی ساده شود ، افزود: با وجود این مشکل ، فضای بخش کشاورزی شکننده است. “

عسکری با اشاره به اینکه افرادی برای کار در شهر زرین دشت آمده بودند و اقدامات بسیار خوبی را در پروژه فجر ایزدخواست برای تولید دام ، سبزیجات و محصولات تابستانی در قالب گلخانه انجام دادند ، خاطرنشان کرد: زیرساخت ها در این پروژه موجود است ؛ 50 میلیارد تن وام برای این پروژه اختصاص داده شده است. تأکید ما بر این است که این بوروکراسی بانکی و اداری حذف شود و با این شایستگی کار عملیاتی و اجرایی شود.

وی همچنین به خشکسالی های پی در پی و مشکلات آب در سفره های زیرزمینی اشاره کرد و افزود: وی خواستار اختصاص اعتبار به این موضوع شد؛ مجلس نمایندگان اقدامات جدی را دنبال کرد و جلسات متعددی برای بحث در مورد حمل و نقل آبی برگزار شد.
وی بر لزوم اصلاح مدل کشت و توسعه محصولات کم آب توسط وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد و افزود: این موضوع باید در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی جدی تر باشد.

نماینده مردم شهرهای داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی از ساداتی نژاد به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور خواست تا نیازهای محاسبه شده شهرستان زرین دشت را در زمینه های مختلف آموزشی ، کشاورزی ، راه و توسعه ، توسعه و توسعه تامین کند. موارد دیگر استان را پیشنهاد دهید و تصمیمات مناسب اتخاذ کنید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید