کاهش بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر/ مطالبات بانکی به زودی تسویه می شود


ساعت: 16:10
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885656

مهدی صباغی از کاهش 400 میلیارد تومانی بدهی شهرداری به بانک شهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی صباغی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلات مالی شهرداری قزوین بدهی کلان بانکی بود که بخش زیادی از درآمد شهر را به صورت اقساط ماهانه و سود مرکب جذب می کرد.

وی افزود: از ابتدای بهره برداری در دوره جدید تمرکز مجموعه مدیریت شهری بر حل این مشکل و تسویه بدهی بوده و مذاکرات زیادی نیز با مجموعه های مختلف از جمله مدیریت بانک شهر انجام شده است.

شهردار قزوین گفت: در ابتدای امر بدهی کلان به بانک شهر حدود 900 میلیارد تومان بود که با یافتن راهکارهای مختلف از سوی کارشناسان مالی و اقتصادی شهرداری و با کمک برخی نهادهای نظارتی تعدیل شد. این بدهی با توجه به مسائل حقوقی و پرداخت های هنگفت سال های اخیر تعدیل شد و به 500 میلیارد تومان کاهش یافت.

صباغی تصریح کرد: با نزدیک به 8 ماه رایزنی و مذاکرات فشرده با مسئولان بانک و سایر مسئولان ذیربط، باقی مانده بدهی تعدیل شده بانکی به زودی به یکباره پرداخت می شود و شهر قزوین از این سنگین مالی رهایی می یابد. بدهی.

شهردار قزوین در پایان تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا تمامی موانع و مشکلات بر سر راه پیشرفت، توسعه و دستاوردهای بالای شهر قزوین را برطرف کرده و شهر را در مسیر پیشرفت قرار دهیم و شرایط لازم را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید