کاهش 12 تا 13 درصدی قیمت بلیت هواپیما از اول آذرماه

ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786135

نرخ جدیدی برای بلیت هواپیماهای داخلی اعلام شده است که در آن قیمت پروازهای داخلی نسبت به نرخی که شرکت های هواپیمایی از اوایل تیرماه افزایش داده بودند، حدود 12 تا 13 درصد کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نرخ جدیدی برای بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی اعلام شده است که در آن قیمت پروازهای داخلی نسبت به نرخی که شرکت های هواپیمایی از اوایل تیرماه افزایش داده اند، حدود 12 تا 13 درصد کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، از ابتدای آذرماه، بلیت فروشی فقط بر اساس کارت واکسن یا تست PCR منفی 72 ساعت قبل خواهد بود که باید با همکاری وزارت کشور و وزارت بهداشت از طریق امید انجام شود. سیستم. .

اسدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: 60 درصد هزینه شرکت های هواپیمایی ارزی است و البته تغییر نرخ ارز تاثیر بسزایی در قیمت بلیت دارد و امیدواریم تغییری در نرخ ارز ایجاد نشود تا افزایش قیمت بلیط و خدمات بهتر و پایدارتر به مشتریان وجود ندارد.”

وی گفت: هوانوردی و هواپیماها نیاز به سرمایه گذاری مداوم دارند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی افزود: امیدواریم با اقداماتی که انجام می شود و با افزایش ناوگان و افزایش پروازهای منطقه ای و ارائه خدمات در فرودگاه های کوچکتر، افراد بیشتری از خدمات هوانوردی استفاده کنند. “

انتهای پیام/


منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید