ایرلاین ها نرخ بلیت هواپیما را 300 هزار تن افزایش دادند/ اجازه افزایش قیمت در نوروز 1401 را نمی دهیم


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807896

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم قیمت بلیت هواپیما و قطار در نوروز 1401 افزایش یابد، از وزارت راه و شهرسازی خواست بر عملکرد شرکت های هواپیمایی داخلی نظارت داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل حسین زهی گفت: پس از رفع محدودیت پروازهای مسافربری، قیمت بلیت هواپیما باید به روال قبلی خود باز می گردد. نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه شرکت های هواپیمایی قیمت بلیت را نیز افزایش دادند.»

وی ادامه داد: در هفته های اخیر قیمت بلیت هواپیما بین 200 تا 300 هزار تن افزایش یافته است که اصلا پذیرفته نیست. وزیر راه و شهرسازی به عنوان متولی این حوزه باید قیمت بلیت هواپیما را جدی بگیرد و اجازه ندهد شرکت های هواپیمایی به صورت غیرقانونی قیمت خود را افزایش دهند.

وی تاکید کرد: با وجود وعده وزیر راه مبنی بر ساماندهی قیمت بلیت هواپیما در مدت یک ماه، شاهد ناآرامی در این حوزه و افزایش قیمت بلیت هستیم. لذا اعضای کمیسیون عمران در اسرع وقت در این خصوص جلسه ای تشکیل خواهند داد.

یکی از اعضای کمیسیون شهروندان مجلس گفت: انتظار داریم دستگاه های نظارتی و وزارت راه نیز به موضوع قیمت بلیت هواپیما رسیدگی و با تخلفات برخورد کنند. این افزایش قیمت نه تنها در خطوط هوایی بلکه در حمل و نقل ریلی و جاده ای نیز مشاهده می شود. بنابراین با توجه به اینکه در عید نوروز و نوروز هستیم نباید دوباره شاهد افزایش قیمت باشیم. اجازه نمی دهیم قیمت بلیت هواپیما و قطار در نوروز 1401 افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید