امکان فعال سازی تفاهم نامه خرید هواپیمای بوئینگ/اربعین قیمت بلیت هواپیما 6 میلیون تومان


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891228

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان با اشاره به احتمال فعال شدن قرارداد خرید هواپیما با بوئینگ، گفت: قیمت بلیت پروازهای اربعین ۶ میلیون تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوذر شیرودی در نشست خبری با اشاره به امکان فعال سازی تفاهم نامه خرید هواپیمای بوئینگ بر اساس شرایط ایران، اظهار کرد: البته شرکت هواپیمایی آسمان برنامه ریزی خود را بر این تفاهم نامه متمرکز نکرده است و آن را توسعه خواهد داد. ناوگان با تامین هواپیما و قطعات.

وی با اشاره به تاثیر تحریم ها بر صنعت هوانوردی افزود: ما منتظر احیای برجام نیستیم و با همان شرایط تحریم هواپیما می خریم.

وی با اعلام اینکه ۷ فروند هواپیمای فعال در ناوگان خود داریم به پروازهای اربعین اشاره و تصریح کرد: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی در ایام اربعین پرواز چارتر نداریم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان قیمت بلیت پروازهای اربعین را 6 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: نباید به پروازهای اربعین به عنوان منبع درآمد نگاه کنیم و جابجایی زائران وظیفه شرکت های هواپیمایی است.

شیرودی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به نجف و بغداد و همچنین شهرهای مرزی که از آنجا مردم می خواهند از طریق زمینی به عراق سفر کنند پرواز خواهیم داشت.

به گفته وی، پروازهای اربعین شرکت هواپیمایی آسمان با 3 فروند هواپیما انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید