کتف آسیب دیده ام را عمل کردم. تمرینات سبک را شروع می کنم/ سه اتفاق مهم در پیش روی بوکس است


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834070

ملی پوش بوکس کشورمان تصریح کرد: مسابقات سخت و مهمی در پیش داریم که ستاد در این زمینه برنامه ریزی دارد. ما هم تمام تلاشمان را می کنیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، میثم قشلاگی نایب قهرمان آسیا که در مسابقات انتخابی از ناحیه کتف آسیب دید؛ او در ماه مارس شانه خود را به دست جراحان سپرد و اکنون در حال بهبودی است.

تقریباً شش هفته از عمل جراحی من می گذرد و خدا را شکر اکنون در وضعیت خوبی هستم. برای شروع تمرینات فیزیوتراپی و اصلاحی و آماده شدن برای رویدادهای آینده به تهران رفتم.

وی گفت: کتف یک عمل جراحی جدی است و فکر می کنم سه تا چهار ماه طول بکشد تا به طور کامل بهبود یابد. البته این به قضاوت پزشک تیم ملی بستگی دارد. باید دید تشخیص آنها چیست و چه زمانی و چگونه شروع تمرینات سنگین را مناسب می دانند.

نایب قهرمان آسیا گفت: برای بازگشت به اردو و تمرین هماهنگی های لازم را با کادرفنی انجام دادم و برای شروع تمرین سبک در اردو حضور داشتم. مسابقات قهرمانی کشور ادامه خواهد داشت اما با توجه به شرایطی که دارم نمی توانم حضور پیدا کنم و پس از این مسابقات به سربازی خواهم رفت.

قشلاگی گفت: مسابقات سخت و مهمی مانند بازی های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا و گرند اسلم در پیش رو داریم که کادرفنی در این زمینه برنامه ریزی می کند و ما نیز تمام تلاش خود را می کنیم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می دهیم. بهترین نتیجه

وی در پایان گفت: به لطف خدا برنامه های ستاد تاکنون نتایج خوبی در جهان و آسیا به دست آورده و بوکسورهای ایرانی در میادین بین المللی خوش درخشیده اند. ما سرباز تیم ملی هستیم و سعی می کنیم سربلند باشیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید