به دلیل کمبود کارتریج در حال انجام تمرینات خشک هستیم/این نتیجه را پیش بینی نمی کردم


ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905228

من در مسابقه بین المللی گربه شرکت کردم

دارنده مدال تیراندازی ایران گفت: کسب مدال در این رقابت ها کار ساده ای نبود، به ویژه به دلیل شرایطی که در سه موقعیت داریم تمرینات ما خشک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرمینا صادقیان دارنده مدال تیراندازی ایران در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان مصر و کسب مدال برنز در تفنگ سه حالته اظهار داشت: در تیم بزرگسالان بودم و به جز جوانان در این مسابقات شرکت کردم زیرا یک سال طول کشید تا من در رده سنی شرکت کنم. بقیه جوانان. سطح مسابقات بالا بود و بهترین ها در مسابقات جهانی شرکت کردند.

وی همچنین افزود: کسب مدال در این مسابقات کار آسانی نبود به خصوص با شرایطی که در 3 ایالت داریم و تمریناتمان خشک است. خدا را شکر با کمک مربیان و تشکر از حمایت فدراسیون به نتیجه خوبی رسیدم. خوشحالم که نتیجه خوبی گرفتم.

پیکان کشورمان خاطرنشان کرد: این مسابقه مفید بود و من از آن چیزهای زیادی یاد گرفتم و چیزهای خوبی به تجربه ام اضافه کردم تا در مسابقات بعدی از آن استفاده کنم.

وی در خصوص شرایط لازم برای کسب سهمیه المپیک گفت: برای کسب سهمیه نیاز به تمرینات مداوم داریم. امیدوارم من و بچه ها بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.» در هر مسابقه شرایط متفاوت است و در این مسابقات مدال گرفتم و تجربه کسب کردم. مصر بازی دیگری بود و من با تجربه بیشتر در بازی بعدی حاضر می شوم.

صادقیان در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه به آنچه انتظار داشتید رسیدید، گفت: با آمادگی کامل آمدم، این نتیجه را پیش بینی نمی کردم اما از خودم انتظار عملکرد خوبی داشتم و هر کاری لازم بود را انجام دادم.

دیدگاهتان را بنویسید