سمینار را شروع کردم تا درهای اقتصادی را برای زنان روستایی باز کنم/ در مسیر پاک خوداشتغالی قدم گذاشتیم.

زمان: 09:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1791975

معصومه تناور گفت: در این سمینار برای بازکردن درهای اقتصادی برای زنان و دختران، حتی مواد اولیه رایگان در اختیار این دسته از مردم منطقه قرار دادیم و در نهایت محصولاتی را که حاصل تلاش آنها بود خریداری کردیم تا بتوانند مدیریت کنند. زندگی. تو هستی.”

به گزارش راه دانا به نقل از راه آرمان، وی در ابتدای گفتگو سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: من صدای مادران و دختران جنوب هستم…

وی ادامه داد: معصومه تناور هستم، 38 سال سن دارم و از کودکی در دنیای هنر و صنایع دستی بوده ام. خوشبختانه در سال 1376 با سه نفر دیگر در منطقه علی آباد گیرافت موفق به راه اندازی یک کارگاه تجاری شدم.

این کارآفرین گفت: با استعدادیابی در بین بانوان کاندیدایی که علاقه مند به گام برداشتن در عرصه هنر و صنایع دستی بودند، افراد را به بخش های مختلف از جمله قالی دوزی، چرم دوزی، حصیربافی و … تقسیم کردیم.

6ad5c196 a93c 4180 80c0 4fb1882c19d6 خبر خاکستری

وی تصریح کرد: پس از شناسایی افراد نیاز به آموزش بود که این امر بیش از پیش احساس شد تا مردم به بازار مراجعه کنند به همین دلیل از مربیان مختلف با هزینه شخصی برای آموزش افراد دعوت کردیم.

تناور با بیان اینکه افرادی که در این مدت آموزش دیدند زنان سرپرست خانوار بودند، افزود: در این سه سال با مشکلات زیادی مواجه بوده ایم. منطقه را تنظیم کنید.

این کارآفرین گفت: در این کارگاه به منظور بازکردن درهای اقتصادی به روی زنان و دختران، حتی مواد اولیه رایگان در اختیار این دسته از مردم منطقه قرار دادیم و در نهایت محصولاتی را که حاصل تلاش آنها بود خریداری کردیم تا بتوانند کسب درآمد کنند. “برای کنار آمدن.

او گفت: شروع خوبی برای نمایش بود، اگرچه فروش خوبی نداشت، اما ما واقعاً به دنبال عواقب آن هستیم.

cda806c9 7ef1 42fc 91fe 57cca7de4c52 خبر خاکستری


تناور گفت: ما نیاز به حمایت داریم تا بتوانیم محصولات تولیدی خود را برای کمک به خانواده ها بفروشیم.

این کارآفرین گفت: برای فروش محصولات در جیرفت مغازه راه اندازی کردیم اما اینکه بگوییم توانستیم بازار را تسخیر کنیم و محصولات را با موفقیت به فروش برسانیم هنوز به این مرحله نرسیده ایم.

وی تصریح کرد: اگر امکانات به ما داده شود کارمان را گسترش می دهیم بنابراین سعی می کنیم به دنبال بازار باشیم و جایی ننشینیم اما امکانات ما را یک قدم جلوتر می برد.

تناور بیان کرد: در حال حاضر 350 نفر در رشته های مختلف از جمله گلدوزی، حصیربافی، گل سازی، قلاب بافی، بافندگی و … فعالیت می کنند.

این کارآفرین در خصوص اهداف خود گفت: من همیشه می گویم زن زاده هنر است و زندگی هنر زیبای زن است، بنابراین با آرزوی توانمند شدن زنان و بی نیازی از زنان پیش می روم.

6b4f3a83 0405 4e00 ba6a ef5f396f773f خبر خاکستری


«بیشتر کارمندان از کارگاه ما بازدید کردند، اما از ما حمایت نشدند. تناور در پایان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه معتقدیم به مسیر روشنی برای خوداشتغالی رسیده ایم، نیازمند حمایت هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید