کدام شهر سیستان و بلوچستان بیشترین بارندگی را داشته است؟


ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917080

علی ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی و مدیریت خطرات جوی سیستان و بلوچستان گفت: 2.6 میلی متر باران در شهرستان چابهار باریده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی ملاشاهی در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: کل بارندگی روز یکشنبه 30 آذر در زاهدان 0.7، پلیس راه 0.6، خیرآباد بالا یک، توکل آباد شورک زاهدان 1.8، کهیر سه، چابهار 2،6، تیس است. سه اوراکی 1، بان سنت 3.5 بهشت، آباد بمپور 0.5 و بمپور 0.2 میلی متر بود.

وی افزود: از بعدازظهر شنبه سامانه بارشی به تدریج به داخل استان حرکت می کند و تا یکشنبه شب رگبار و رعدوبرق در اکثر نقاط استان وزش باد شدید لحظه ای پیش بینی می شود.

رئیس پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی استان ادامه داد: در نقاط مرتفع مناطق سردسیر مرکزی احتمال بارش برف و مه دور از انتظار نیست.

وی گفت: تا روز یکشنبه کاهش دما به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می شود و این سرما تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. روزهای شنبه و یکشنبه رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در کنار دریا و سواحل پیش بینی می شود.


ملاشاهی توصیه کرد: ممنوعیت شنا و فعالیت های دریایی در این تاریخ و محدودیت و احتیاط در ترددهای دریایی به ویژه تردد کشتی های سبک و شناورهای ماهیگیری و تفریحی و اقدامات لازم از سوی تمامی فعالان دریایی انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید