کردستانی ها روزی ۱۲.۵ میلیون مترمکعب گاز می سوزانند

مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

مدیرعامل شرکت گاز کردستان به مصرف روزانه 12.5 میلیون مترمکعب گاز در استان اشاره کرد و گفت: این میزان مصرف نسبت به مهرماه 2.5 میلیون مترمکعب 5 برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان

احمد فالح گیری با اشاره به برودت هوا گفت: در صورت تداوم این وضعیت پیش بینی ما این است که مصرف گاز در استان کردستان به 15 تا 16 میلیون مترمکعب در روز برسد، لذا از کلیه مشترکین تقاضا می شود مصرف بهینه و اولویت بندی الگوی مصرف صحیح را داشته باشند. تا خودمان را به دردسر نیندازیم

وی گفت: در صورت ادامه سردی هوا، شهروندان نگران نباشند زیرا افت فشار گاز نخواهیم داشت و خوشبختانه زیرساخت های لازم مهیا است و همه همکاران و تجهیزات خود را سر کار آورده ایم و هیچ خاصیت خاصی ندارند. مسئله.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2.5 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.3 درصد افزایش داشته است.

افعالی که به افزایش مصرف اشاره دارند گاز نیری درباره بخش مسکونی و تجاری ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم علیرغم بیشترین مصرف ثبت شده گاز خانگی، حتی گاز یک مشترک خانگی شهری و روستایی قطع نشده و این مایه خوشحالی است. درباره ما.”

وی از شهروندان به صرفه جویی در مصرف گاز خواست و یادآور شد: علاوه بر صرفه جویی در مصرف، مصرف بهینه گاز را رعایت می کنند و مشترکان خانگی در صورت رعایت رژیم مصرف، 500 هزار تومان پاداش گاز دریافت می کنند. شرکت؛ این امر باعث پایداری شبکه گاز کشور می شود، اما در صورت افزایش مصرف، از آنجایی که کل کشور به نحوی متصل است، مناطق دورافتاده دچار مشکل می شوند.



آیا این خبر مفید بود؟