کری برای استقلال پرسپولیس است

کری برای استقلال پرسپولیس است

غلامرضا رضایی درباره برد پرشور پرسپولیس مقابل نساجی مازندران گفت: پرسپولیس روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و در غیاب مهاجم متخصص به نتیجه بسیار خوبی دست یافت. در واقع، پارسیان ثابت کردند که تیمی هماهنگ و منسجم هستند. فکر می کنم پارسی ها همیشه می توانند با چند گل رقبای خود را شکست دهند و چهره واقعی پرسپولیس را نشان دهند.

وی افزود: در این بازی دیدیم که اگر بازیکنان جوان ارزش بیشتری پیدا کنند کارهای بزرگی انجام خواهند داد. محمد عمری نشان داد که نیاز به بازی بیشتر دارد، بهترین عملکرد را به عنوان بازیکن تعویضی با آمدن به زمین داشت و در نهایت به حق خود رسید.

رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: عمری کاری کرد که دیگر هیچ کس به خاطر کمبود مهاجم در پرسپولیس انتقاد نمی کند. او جای خالی لوکادیا را به خوبی پر کرد و حتی بهتر از او نیز عمل کرد. او با این عملکرد می تواند همیشه به عنوان یک بازیکن ثابت بازی کند. عمری در حالی گل دوم را به ثمر رساند که سال هاست فوتبال بازی می کند زیرا تنها یک مهاجم و گلزن باتجربه می تواند مقابل چنین دروازه بانی دریبل بزند و گلزنی کند.

مهاجم سابق سره پوشان در پایان گفت: پرسپولیس با این نمایش زیبا توانست قهرمان نیم فصل شود اما اگر به همین منوال ادامه دهد می تواند قهرمان لیگ برتر هم شود. این بازی و موقعیت های بسیار منطقی برای توپ ایجاد کرد. این تیم شایسته قهرمانی در لیگ برتر است و فکر نمی کنم تیم های دیگر بتوانند به پرسپولیس برسند.

دیدگاهتان را بنویسید