کری نامحسوس ستاره استقلال برای پرسپولیس

کری نامحسوس ستاره استقلال برای پرسپولیس

روزبه چسمی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: به هواداران تبریک می گویم و به بازیکنانمان خسته نباشید می گویم. بعد از نتیجه ای که در دربی گرفتیم، تحت فشار بودیم. پارس جنوبی واقعا خوب بازی کرد. طبیعی بود که وقتی موقعیت ها را از دست می دادیم دچار مشکل شویم. پارس جنوبی سختی کشید اما بازیکنان ما به دنبال برد بودند.

وی درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال تصریح کرد: مدیریت تغییر کرده و مشخصا تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. امیدوارم از این هفته تغییرات در باشگاه در تیم هم ایجاد شود. هنوز شرایط در تیم تغییر نکرده است و امیدواریم مسائل حل شود.

هافبک استقلالی ها در خصوص اینکه منصور کنبرزاده، رئیس سازمان لیگ اعلام کرد سه بازی اخیر لیگ به صورت همزمان برگزار می شود، اما دو هفته اخیر همزمان برگزار می شود، گفت: مسئولین تصمیم گرفتند.» همه دیدند در دربی در هفته چه گذشت، تعدادی از داوران در تمرینات اعلام کردند که چنین صحنه هایی (اشاره به از دست دادن پنالتی برای استقلال) پنالتی است اما بعد از دربی مصاحبه کردند و گفتند. اینکه پنالتی نبود معلوم است به کدام تیم ظلم می شود بهتر است با یک سری مصاحبه فضا را تغییر ندهیم همه به وضوح دیدند که چه وضعیتی دارد امسال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده ایم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. تغییرات خوبی باشد

چسمی درباره روحیه بازیکنان استقلال پس از شکست دربی خاطرنشان کرد: طبیعی بود که فشار روحی روی بازیکنان وجود داشته باشد. بعد از دربی گفتم در سه بازی آخر لیگ و جام حذفی با تمام توان می جنگیم. با 8 امتیاز فاصله از بالای جدول در طول فصل و بازگشت، امیدوارم و مطمئناً نتایج جدول را تغییر دهد.

او درباره احساسی بودن رفتار ساپینتو در کنار زمین گفت: همان طور که ما بازیکنان در زمین از گلزنی هیجان زده می شویم، ساپینتو هم مانند یک بازیکن به نظر می رسد و همانقدر که ما تحت فشار هستیم، او هم تحت فشار است. او شاید گاهی بیشتر از بازیکنان خوشحال است و در این مسائل شخصیت خاصی دارد که قابل تقدیر است. وقتی 8 امتیاز عقب بودیم، ساپینتو اولین نفری بود که گفت ما برمیگردیم و کار شما را انجام دادیم. الان هم همینطور است و سعی می کنیم به برنامه برگردیم.

هافبک استقلال درباره اشتباهات داوری در این فصل مقابل آبی ها توضیح داد: صحبت مفصلی درباره داوری کردیم و باشگاه به طور کامل به مسائلی که علیه ما بود پرداخت.

در نهایت چسمی گفت: هواداران از دیشب ما را حمایت می کنند و من دست همه آنها را می بوسم.

دیدگاهتان را بنویسید