15 اردیبهشت مهلت جذب وام اسناد دولتی / تشکیل تیم بازرسی نامحسوس پروژه های عمرانی


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820422

معاون هماهنگی عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

کیامر حاجی زاده گفت: تنها 50 درصد از اعتبارات وام خزانه استفاده شده و فقط تا 15 اردیبهشت فرصت باقی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاگرس ، کیامرث حاجی زاده گفت: احیای مناطق زلزله زده، کنترل و مهار آتش سوزی های مکرر در جنگل ها و مناطق دارای منابع طبیعی و همچنین خشکسالی و تنش. ابی، بنابراین مجبور شدیم یک تانکر در دامنه کوه دنا تامین کنیم، سال گذشته سه بحران در استان رخ داد.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اقدامات و تلاش ها را با وجود همه این بحران ها برشمرد و گفت: خوشبختانه پروژه های عمرانی در حوزه راه های شهری و روستایی، آب و سدسازی و سایر حوزه ها فعال شده است.

وی گفت: روزی که به استان آمدم با کمبود اعتبار مواجه بودیم اما در سال 1400 اعتبارات پروژه های عمرانی به همراه حوزه محرومیت زدایی و سایر مناطق از 700 میلیارد تن به دو هزار و 200 میلیارد تن رسید. ، در حالی که رئیس جمهور بازدید و پیگیری کرد. وام های استانداری دو برابر شده است.

وی از تخصیص 500 میلیارد تن نقدینگی برای پروژه های مسافرتی رئیس جمهور خبر داد و گفت: 700 میلیارد تن به طرح های مسافرتی اضافه می شود و پروژه هایی برای جذب این میزان اعتبار شناسایی و طی روزهای آینده به مرکز ارسال می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم هیچ کمکی از ما مدیران نمی پذیرند، بر جذب وام تاکید کرد و گفت: وام اسناد خزانه 800 میلیارد تن است که تنها 50 درصد آن استفاده می شود که جای نگرانی دارد. 3 ماه دیگر سال به پایان می رسد و این نیز مطلوب است تا مدیران بهانه ای برای عدم جذب اسناد خزانه نداشته باشند و پروژه ها غیرفعال باشند.

حاجی زاده گفت: مدیران باید اولویت های اول تا دهم خود را به جذب اسناد خزانه اختصاص دهند و استاندار بر این موضوع تمرکز کنند. در کنار میراث فرهنگی در جذب اسناد خزانه عملکرد خوبی داشتند و 70 تا 90 درصد وجوه را جذب کردند.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار هر دستگاهی که از 50 تا 70 درصد اسناد خزانه استفاده نمی کند باید تا 30 آذرماه سال 93 واریز می شد، بنابراین تا 15 اردیبهشت به این دستگاه ها فرصت داده می شود. و اگر این کار را نکنند، مدیران اعتباری آنها تغییر خواهند کرد.

وی همچنین از تشکیل تیم بازرسی نامحسوس پروژه های عمرانی استانی در شنبه آینده خبر داد و گفت: ارزیابی مدیران منوط به گزارش این تیم بازرسی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید