توان علمی و موضوعات محسوس و نامحسوس بدون در نظر گرفتن جمعیت بی معنی است


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909739

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

محمدرضا اکبری با اشاره به اینکه توان علمی، منابع محسوس و ناملموس بدون در نظر گرفتن جمعیت قابل توجه نیست، گفت: آنچه قابل توجه است این است که مردم برنامه ها را ارزش افزوده می کنند، بنابراین جمعیت در همه بخش ها مورد توجه و نیاز است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار عصرترک از بجنورد، محمدرضا اکبری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی صبح امروز در همایش استانی تلاش جمعی برای جوانان ایرانی اظهار داشت: مشکل جمعیت یکی از معضلات مهم اجتماعی، اقتصادی و اجتماعی است. مشکلات سیاسی در هر جامعه

وی با اشاره به اینکه توان علمی، منابع محسوس و ناملموس بدون در نظر گرفتن جمعیت معنا ندارد، افزود: شایان ذکر است که مردم برنامه ها را ارزش افزوده می کنند، بنابراین جمعیت در همه بخش ها مورد توجه و نیاز است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: افزایش میانگین سنی جمعیت و کاهش نسل جمعیت یکی از مشکلاتی است که مانع پیشرفت هر کشوری می شود.

این مسئول یادآور شد: هدف از برگزاری این همایش ها گام برداشتن در این راستا جهت تلاش برای افزایش نسل و نجات کشور از آینده نگران کننده پیری جمعیت و فرهنگ سازی در این جامعه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است. رهبر .

اکبری تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب برای فرهنگ سازی عمومی توسط اصحاب رسانه از طریق تولید و نشر، ایجاد هماهنگی از سوی سازمان ها و نهادها در خصوص موضوع جوانان جمعیت، جلب مشارکت سازمان های مردم نهاد از جمله مواردی است که اقداماتی که می توان در جهت توجه خانواده ها به تولد فرزندان انجام داد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: 39 اثر با همین محتوا در همایش استانی همت همقانی ویژه جوانان ایرانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید