کسانی را که در عید سعید فطر نیازمند خون هستند فراموش نکنید


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836114

مریم میرزاده گفت: با توجه به نیاز به فرآورده های خونی، نیاز همیشگی است، لذا از مردم می خواهیم در عید سعید فطر افراد نیازمند خون را فراموش نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم میرزاده در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به حضور پرشور مردم در ماه مبارک رمضان برای اهدای خون، گفت: با توجه به اینکه نیاز به فرآورده های خونی یک نیاز همیشگی است، لذا از مردم خواهشمندیم تا به زمان اهدای خون ادامه دهند. تعطیلات عید فطر «به فکر کسانی باشید که به خون نیاز دارند.

رئیس اداره انتقال خون استان کرمانشاه افزود: در ایام تعطیلات افراد کمتری برای اهدای خون مراجعه می کنند و این در حالی است که با توجه به ایام تعطیل، آمار جراحات ناشی از تصادفات جاده ای در حال افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که یکی از برکات ماه مبارک رمضان هم اندیشی به محرومان است، امیدوارم این امر خیر در عید سعید فطر نیز به همین منوال ادامه داشته باشد و در این ایام نیازمندان خون را فراموش نکنیم. “

میرزاده با اشاره به اینکه پلاکت ها تنها سه روز دوام می آورند، گفت: حتی در زمانی که میزان خون بالا است در تعطیلات با مشکل پلاکتی مواجه می شویم زیرا پلاکت ها باید از خون تازه گرفته شود و چند ساعت مانده به آن، پلاکت بگیرید. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید