کسب 16 مدال رنگ از شناگران نابینا و کم بینای استان یزد

ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798237

رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: شناگران نابینا و کم بینای استان یزد موفق به کسب 16 مدال رنگی در مسابقات کشوری شنا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین دشتی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به حضور هفت ورزشکار سوارکار در مسابقات کشوری شنا، گفت: شناگران نابینا و کم بینای استان یزد 16 مدال رنگی را از ملی پوشان کسب کردند. مسابقات شنا

دشتی با اشاره به حضور ورزشکاران نابینا و کم بینای استان یزد در مسابقات کشوری شنا گفت: استان یزد در این دوره از مسابقات کشوری شنا موفق شد مقام چهارم کشور را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: استان یزد در رشته شنا پس از استان های مشهد، تهران و اصفهان موفق به کسب مقام چهارم کشوری شد.

دشتی گفت: در این دوره از مسابقات هفت رشته انفرادی و دو رشته تیمی برگزار شد که استان یزد موفق شد بهترین رنکینگ ها را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: هر ورزشکار می توانست در سه رشته انفرادی شرکت کند که با توجه به حضور شناگران سوارکار در این رشته ها شاهد حضور پرشور در این رشته ها و کسب مدال های رنگی بودیم.

رئیس هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: در این دوره از مسابقات هفت شناگر داشتیم که مهدی میرحسینی مدال برنز و محمد شیخ علیشاهی مدال برنز را کسب کردند.

وی گفت: حسین دشتی نیز مدال نقره و آقایان حسن زاده، موسوی، قاسمی و میردقان نیز در سه رشته خود 12 مدال طلا کسب کردند.

وی گفت: در مجموع 12 مدال طلا، یک مدال نقره، یک مدال نقره تیمی، دو مدال برنز کسب کردیم و با هفت شناگر عنوان چهارمی این مسابقات را کسب کردیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید