کسب 30 مدال رنگی توسط بانوان قزوینی در مسابقات بین المللی

وی با اشاره به حضور 39 هزار و 960 بانوی ورزشکار در استان افزود: تعداد بانوان ورزشکار در عرصه بین المللی که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند 68 نفر است.


مدال 30 بانوی قزوینی در مسابقات بین المللی

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: 30 بانوی ورزشکار استان تاکنون موفق به کسب مدال های بین المللی شده اند.

این مسئول گفت: فوتبال، بسکتبال، تکواندو، کبدی، تنیس، قایقرانی، هندبال، کاراته، نابینایان، تیراندازی، دوچرخه سواری، ورزش های رزمی، والیبال، شطرنج، دو و میدانی، بولینگ، بیلیارد و اسکیت از رشته های پیشرو در ورزش بانوان هستند. قزوین هستند.

علایی مقدم بیان کرد: برگزاری دوره های اول و بین المللی مربیگری و دوم و سوم مربیگری با محوریت شهرستان ها در اولویت هیئت های ورزشی استان ها است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان است.

این مسئول با اشاره به اهمیت حضور بانوان در لیگ های ورزشی گفت: برگزاری لیگ های درون استانی برای افزایش پویایی ورزش قهرمانی در شهرستان ها و حضور در لیگ های کشوری برای ارتقای فنی تیم های منتخب استانی در دستور کار قرار دارد.

علایی مقدم با تاکید بر حضور مستمر رده های سنی مختلف در مسابقات قهرمانی کشور گفت: با حمایت از قهرمانان نخبه و فراملی در عرصه ورزش بانوان نیز در سطح وسیعی در حال سرمایه گذاری و اجرای طرح های ملی بانوان هستیم.


انجام تمرینات صبحگاهی گاهی برای کارمندان زن

مدیرکل ورزش و جوانان از تمرکز بر اجرای فعالیت بدنی توسط بانوان کارمند خبر داد و گفت: این برنامه هر هفته با حضور کارکنان اداری روزهای یکشنبه و چهارشنبه در محل پارک بانوان قزوین برگزار می شود.

وی تاکید کرد: اداره کل “ورزش و جوانان” در تعطیلات تابستانی توجه ویژه ای به مراکز ورزشی و مراکز استعدادیابی دارد.

علایی مقدم در پایان به اهمیت اجرای برنامه های متنوع در مناطق حاشیه نشین و نیازمند اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره های مختلف ورزشی در قالب طرح هایی از جمله طرح سازگاری محله محور، جام نشاط و تندرستی و جشنواره های ویژه کودکان و نوجوانان سالمندان از جمله برنامه های سازمان در این حوزه ها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید