رکورد موفقیت در هیئت دوومیدانی اردبیل در سال گذشته/ کسب 14 مدال رنگی توسط بانوان ورزشکار در مسابقات کشوری


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821524

رئیس هیئت دو و میدانی استان اردبیل از اجرای بیش از 60 برنامه از سوی هیئت دو و میدانی استان اردبیل در سال گذشته خبر داد و گفت: ورزشکاران استان بیش از 14 مدال رنگی از مسابقات کشوری کسب کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید صادق حسینی رئیس هیئت دو و میدانی استان اردبیل گفتگو کردسبلان ماوی به تشریح برنامه ها و اقدامات این هیئت ورزشی در سال 1400 پرداخت و گفت: در سال گذشته بیش از 60 عنوان برنامه و فعالیت توسط این هیئت انجام شده است.

وی افزود: هشت مدال رنگ (سه مدال طلا – دو مدال نقره و سه مدال برنز) از بانوان ورزشکار در دو مسابقه بزرگ کشوری در مشهد و اراک، مقام چهارم تیمی بانوان ورزشکار در مسابقات اراک با چهار مدال، میترا پیراسته دو مدال نقره در پرش طول و پرش سه پله در مسابقات قهرمانی جوانان کشور در شهرکرد به دست آورد. پیشکسوتان کشور بهنام شیری نایب قهرمان پرتاب دیسک مسابقات کشوری در بیست و پنجمین دوره از خانم امیری مر مدال نقره کسب کردند. قهرمانی باشگاه های کشور با قهرمانی زوج حسینی و کارگر در بیست و پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور مقام دوم و سوم را کسب کردند، ژاله کاردان در بیست و پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در ماده پرتاب دیسک، نونهالان از پنج منطقه کشور مقام سوم را کسب کردند. در ارومیه دختران، سه طلا، سه نقره و یک برنز، کسب مقام دوم مسابقات کارگری کشوری تی وازت نظری روست امنژاد روحی و شهمرزاده، حضور نونهالان در مسابقات کشوری خردسالان ارومیه و مقام دوم وزنه برداری و پرتاب نیزه توسط ماهان فداکار و امیرعلی آذری، مقام سوم نونهالان پنج منطقه کشور در یک اردو. از نونهالان – سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز، زهرا مهدوی فر در ماده 100 متر با مانع در مسابقات کارگران کشوری مدال برنز، حدیث احمدی در پرش طول در مسابقات کارگران کشور مدال طلا را کسب کردند. خانم مینا حسینی در ماده پرش ارتفاع مقام سوم را کسب کرد. سالن قهرمانان باشگاه های کشور خانم حدیث احمدی در مسابقات سالن قهرمانی باشگاه های کشور در پرش سه پله مقام سوم از جمله افتخارات ورزشکاران اردبیل سال گذشته را کسب کرد.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری مسابقات ورزشی در اردبیل خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات روستایی و عشایری با همکاری هیئت بازی های بومی عشایری، برگزاری دوهای 1500، 400، 200 و 100 متر دختر و پسر به مناسبت هفته تربیت بدنی، برگزاری اردوی ورزش بانوان در رشته دو و میدانی در پارک بانوان، برگزاری مسابقه بزرگ دوی خیابانی در شهرک گردشگری سرعین با همکاری بخشداری منطقه، شهرداری و اداره ورزش و جوانان سرعین و شورای ورزش های همگانی انجام گزینش استانی از بین دختران و پسران غیر ورزشکار مجموعه ورزشی تختی، برگزاری مسابقات انتخابی بزرگسالان آقایان و بانوان در منطقه نمونه گردشگری شورابیل،

حسینی همچنین به جلسات مهم و تاثیرگذار با مسئولان کشوری و استانی برای تحقق اهداف هیات دو و میدانی استان اشاره کرد و گفت: دیدار با ائمه جمعه شهرستان ها، دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان، امضای قرارداد تفاهم نامه همکاری با معاون تربیت بدنی علی)، علی نیکزاد و صدیف بدری نمایندگان مجلس به همراه نمایندگان استان در بازدید از آخرین وضعیت سالن دو و میدانی سرپوشیده شهید سلیمانی و اختصاص 2 میلیارد تن برای تجهیز سالن، تفاهم نامه امضا شد. همکاری اردبیل و هیات دوومیدانی گیلان از جمله جلسات و تفاهم نامه همکاری با مقامات مختلف کشوری و استانی در سال گذشته.

وی همچنین به برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی در دهه 1400 اشاره کرد و گفت: تقدیم بانوی اخلاق ورزشی، تهیه و توزیع لوازم التحریر دانش آموزان کم بضاعت همزمان با بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، بزرگداشت روز مربی و تجلیل از قهرمانان. از رده های سنی دو و میدانی استان اردبیل همراه با نظافت مزار شهدا به مناسبت های مختلف از جمله برنامه های فرهنگی دو و میدانی استان اردبیل در سال گذشته است.

رئیس هیئت دوومیدانی استان اردبیل همچنین به دعوت از ورزشکاران اردبیلی به مسابقات کشوری و بین المللی اشاره کرد و گفت: بهنام شیری با دعوت از الهام رادمر برای قضاوت مسابقات کشوری در لیگ باشگاهی بانوان در اردوی دو و میدانی بزرگسالان در المپیک ملی حضور یافت. آکادمی و آمادگی برای بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین، انتخاب آقای شهرام شهبازی داور بین المللی اردبیل و رئیس کمیسیون مسابقات و داوران فدراسیون دوومیدانی به عنوان سرمربی بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین. برای استان اردبیل بود.

وی همچنین به برگزاری سمینارهای توانمندسازی مربیان و ورزشکاران در رشته دو و میدانی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: برگزاری سمینارهای آموزشی تغذیه و مکمل های ورزشی در سالن هیئت مدیره مجموعه ورزشی رضازاده و شرکت اعضای هیئت دو و میدانی در همایش چالش ها و فرصت ها برگزاری رویدادهای آتی دو و میدانی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون در رامسر نیز از جمله برنامه های توانمندسازی دو و میدانی در سال 1400 بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید