کسر امتیاز استقلال؟ یک هفته حساس برای پرسپولیس

کسر امتیاز استقلال؟  هفته حساس برای پرسپولیس

پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان با تساوی استقلال مقابل سپاهان اصفهان همراه شد تا فاصله سرخابی های پایتخت در بالای جدول کم شود.

استقلال تهران با 5 هفته مانده به پایان مسابقات این فصل با 57 امتیاز و پرسپولیس با 53 امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم جدول قرار گرفتند. آبی های پایتخت در حالی با پرسپولیس اختلاف امتیازی دارند که با رای کمیسیون انضباطی بر حضور بازیکن گابنی در دیدار مقابل گهر سوریه دو امتیاز کسب کردند.

در پی این سوال، هیات تجدیدنظر رای هیات انضباطی را تایید کرد اما با توجه به افشای برخی مستندات مبنی بر دخالت احتمالی مدیران میانی فدراسیون فوتبال، رسیدگی مجدد به این پرونده اهمیت پیدا کرد.

باشگاه پرسپولیس که اختلاف امتیاز کمتری نسبت به رقیب سنتی خود دارد پیگیر این قضیه است تا در صورت اثبات حضورش، دو امتیازی که به استقلال داده شده را بگیرد و فاصله با این تیم را به حداقل برساند.

کارکنان باشگاه پرسپولیس هر چقدر منتظر تغییر حکم هستند تا با تماس های تلفنی و پیگیری شفاهی خود امتیازات استقلال را کاهش دهند، بر کاهش محرومیت یحیی گل محمدی سرمربی این تیم نیز تاکید دارند.

گل محمدی به دلیل خطا در دربی 98 صوفیه برای هل دادن داور، 6 جلسه (چهار فینال و دو فینال لغو شد) از زمین مسابقه اخراج شد. ارسال.

محمد محمدی که به تازگی معاونت ورزشی پرسپولیس را برعهده گرفته، امروز در جلسه کمیته استیناف شرکت می کند تا در صورت لغو برکناری گل محمدی، او می تواند در دیدار روز دوشنبه مقابل ذوب آهن اصفهان روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

با این حال زمان دقیق برگزاری جلسه کمیسیون استیناف فدراسیون فوتبال هنوز مشخص نیست و بعید است گل محمدی بتواند مقابل تیم سابقش روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از ساعت 18:30 دوشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر در فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید