کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا 4 کشتی گیر فینالیست شدند / یک نماینده راهی دیدار رده بندی شد


ساعت: 15:13
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881449

دومین رقابت‌های پنج دسته رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا صبح امروز در منامه بحرین برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات صبحگاهی احمدرضا محسن نژاد در 60 کیلوگرم، سیددانیال سهرابی در 67 کیلوگرم، امیر عبدی در 72 کیلوگرم، علیرضا محمدی در 82 کیلوگرم و امیرز اکبری در وزن به فینال راه یافتند. در وزن 97 کیلوگرم برای رده بندی به مسابقه رفت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست یاسوهیتو موری از ژاپن را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله دوژان اوتیپکالیف از قزاقستان را با نتیجه 10 بر 7 شکست داد و راهی فینال شد. محسن نژاد در این دیدار به مصاف آکیل سلیمان اف از قرقیزستان می رود.

در وزن 67 کیلوگرم پس از توقف در دور نخست، دانیال سهرابی در دور دوم ایمور تمیربکوف از قرقیزستان را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله ایلاژان عبدی نظروف از ازبکستان را با نتیجه 4 بر صفر و ضربات فنی شکست داد و راهی فینال شد. سهرابی در دیدار فینال به مصاف عزیز قاسیموف از قزاقستان می رود.

در وزن 72 کیلوگرم امیرعبدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم هسیه تونگ از چین تایپه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله تامیرلان کاراتای از قزاقستان را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. عبدی در این دیدار به مصاف ارلان مارس اولو از قرقیزستان می رود.

در وزن 82 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، علیرضا محمودی در دور دوم با نتیجه 10 بر یک مقابل ضاحیه هند به برتری رسید. وی در دور بعد و مرحله نیمه نهایی مقابل رئون کاکهگاوا از ژاپن با نتیجه 13 بر 2 به برتری رسید و راهی فینال شد. عبدی برای کسب مدال طلا با بکزات اورانکول اولو از قرقیزستان مبارزه کرد.

در وزن 97 کیلوگرم امیررضا اکبری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر سناد السیبیانی از عربستان به برتری رسید و در دور بعد و مرحله نیمه نهایی به برتری رسید. وی مقابل نورانمبات رایمالی اولو از قرقیزستان با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. اکبری در این دیدار به مصاف ناریندر قیما از هند می رود.

رده بندی و فینال اوزان بالا امروز ساعت 18:30 به وقت ایران برگزار می شود.

در روز نخست این رقابت ها آرش مندحی، ایمان محمدی و فردین هدایتی در وزن های 55، 60 و 130 کیلوگرم به مدال طلا، مسعود قاووسی در وزن 77 کیلوگرم مدال نقره و علیرضا عابدی درزی در وزن 87 به مدال طلا دست یافتند. دسته کیلوگرم. کیلوگرم وزن برنز رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید