کشف بیش از 70 پروژه در کهگیلویه + عکس


ساعت: 18:24
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893359

سرپرست استانداری کهگیلویه از افتتاح و کلنگ زنی 78 پروژه همزمان با سفر وزیر کشور به این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; جلسه شورای اداری شهرستان کوگیلویه عصر امروز یکشنبه 15 شهریورماه در سالن جلسات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

سرپرست استانداری کهگیلویه در این دیدار با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین و انعکاس خدمات دولت در راستای اعتمادسازی بین مسئولان و مسئولان و مردم است، گفت: افراد مسئولیت پذیر باید چهره به چهره ارتباط برقرار کنند. با مردم به عنوان نمونه مردمی دولت در عمل نشان دهید

عبدالعزیز موسوی با اشاره به اینکه همه ما موظف به حفظ میراث آرمان های انقلاب و پاسداری از خون شهدا هستیم افزود: اتحاد، یکپارچگی و کمک دولت مردمی برای برون رفت از این شرایط اقتصادی یکی از موارد است. نیازهای جامعه و باید در مقابل عمل قرار گیرد و مراقب اقدامات تفرقه افکنانه دشمن برای تضعیف انقلاب، نظام و کشور باشیم.

وی با تاکید بر اینکه وزیر کشور روز دوشنبه به کهگیلویه سفر می کند و در برنامه های مختلف از جمله احداث پروژه آبرسانی شرکت می کند، تصریح کرد: دولت سیزدهم در دولت بدهکار مسئولیت را از دولت قبل برعهده گرفت و این دولت به قانون پاسخ داد. با موفقیت کار کرده و تا کنون بسیاری از مشکلات را حل کرده است.

موسوی همچنین با اشاره به اینکه در شهرستان کهگیلویه 78 پروژه در این شهرستان راه اندازی و افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 17 پروژه در حوزه ارتباطات و فناوری با اعتباری بیش از 170 میلیارد تومان است که اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان دارد. منتشر و افتتاح خواهد شد.

نماینده ارشد دولت در کهگیلویه با اشاره به اینکه افق روشنی را برای شهرستان می بینیم و خدا را شکر که در یک سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: هزار و 280 میلیارد تومان ابزار تبصره 16 برای ایجاد کار است. که 18 درصد آن سهم کهگیلویه بوده است.

موسوی با اشاره به اینکه انقلابی در حوزه آب و راه در شهرستان انجام شده است، گفت: در بحث آب اعتبارات خوبی در سال 1400 داده شد و 56 روستا در برنامه جایگزینی شبکه هستند که 43 میلیارد تومان برای تنش آبی و رفع کمبود 10 میلیارد تومان برای اصلاح شبکه توزیع آب شهر دهدشت اختصاص یافت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به طرح مهم دولت بحث طرح هوشمند یارانه آرد (نانی نو) اشاره کرد و گفت: در کهگیلویه قبل از اجرای طرح 210 مجوز برای واحدهای حبازی وجود داشت. و پس از اجرای طرح، 49 مجوز برای علوم منفعل و توسط گردونه صادر شده است

این مسئول با بیان اینکه با اجرای این طرح و شناسایی کارخانه های غیرفعال از عرضه خارج از شبکه آرد جلوگیری شده است، افزود: پس از اجرای طرح هوشمند، کمبود آرد در شهرستان گزارش نشده است.

موسوی با اشاره به اینکه این طرح در راستای تامین امنیت غذایی مردم و در راستای جلوگیری از قاچاق کالا و تنظیم بازار موفقیت آمیز بود، تصریح کرد: با ایجاد فضای رقابتی در بین نانوایان شاهد نظم بهتری خواهیم بود. توزیع، مدیریت پخت، توزیع عادلانه یارانه نان و کیفیت نان بهبود یافته است.

معاون اقتصادی استاندار همچنین راز سرسختی شهیدان رجایی و باهنر را روحیه جهادی و ایثارگری به مردم دانست و گفت: امروز از سوی دولت منصوب شده ایم و باید در جهت اعتلای مقام و منزلت گام برداریم. این مکان که نقش شهدای راه آبادانی و پیشرفت شهر است.»

عسگری با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد و 800 میلیون تومان در استان برای پروژه های افتتاح و معدن داریم افزود: در حوزه اقتصادی این رقم بیشتر است و رویکرد استان توسعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در آینده ای نه چندان دور با رایزنی های خوبی که استاندار و تیم همراه در روند جذب اعتبارات و بودجه در شهر تهران انجام دادند، وضعیت بهتر خواهد شد، تصریح کرد: ظرف سه سال آینده افزایش خواهیم داد. حداقل 2 قدم از وضعیت فعلی در بحث اقتصادی رفته است

عسگری پیشرفت 36.5 درصدی پتروشیمی دهدشت را طی 2 سال گذشته دانست و اظهار داشت: پتروشیمی اتیلن گچساران حداکثر تا پایان فروردین ماه به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه از سفر ریاست جمهوری تاکنون 400 میلیارد تومان به استان اختصاص یافته است، گفت: کارخانه قند یاسوج با تمام مشکلاتی که داشت در حال بازسازی و بازسازی است و سد شیر در اسفندماه به بهره برداری می رسد.

عسگری در پایان گفت: به طور کلی امروز مدیریت بخشی از جامعه در دست ماست و برای پیشبرد استان باید از همه ظرفیت ها و امکاناتی که استان در اختیار دارد استفاده کنیم اما تاکنون نبوده ایم. بتوانند از این هدایا استفاده کنند.


تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

989a4934 b4df 4197 830a 9fca33a861bc خبر خاکستری


85343dc8 ea72 43be 834e f928297c95a9 خبر خاکستری


2551478e 12fd 4255 ac00 2dfdf664b0c9 خبر خاکستری


298c6b49 8e76 40a7 9936 9f41384bb60b خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید