کشف حدود 3 تن آرد پخت و 600 قرص نان در کاشمر


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839936

یعقوبیان از کشف حدود 3 تن آرد نانوایی از یک نانوایی و 600 قرص نان در یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی یعقوبیان فرمانده سپاه کاشمر در گفت و گو با صبح توس ; وی گفت: بر اساس اطلاعات و اخبار دریافتی مبنی بر دپوی آرد نان در یک نانوایی در کاشمر، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بازرسان اردوگاه شهید امانی کاشمر در بازرسی از این واحد صنفی حدود 3 تن آرد پخت از منزل صاحب نانوایی کشف و ضبط کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: با توجه به شرایط موجود و جلوگیری از سودجویی، نظارت دقیق بر بازار به ویژه نانوایی ها در دستور کار بازرسان بسیج قرار دارد. او خانه اش را در پارکینگ نگه داشت و قصد داشت آن را مجانی بفروشد، اما پرونده اش به دولت فرستاده شد.

وی با اشاره به کشف 600 قرص نان در هنگام خروج از شهر اذعان داشت: بازرسان قرارگاه شهید امانی کاشمر در حین مشاهده نانوایی ها و اخبار خروج نان از شهر، 600 قرص نان را در اتوبوسی که برای خروج از مشهد در حرکت بود کشف کردند.

جگوبیان با تاکید بر اینکه اقلام کشف شده پس از طی یک طرح دعوی قضایی وارد چرخه توزیع می شود، گفت: قیمت کالا، عدم صدور فاکتور برای فروش، فروش اجباری و موارد دیگر ممکن است گزارش خود را در سامانه اطلاعات 24 اعلام کنند. سپاه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید