کشف فرمول قهرمانی برونکو توسط یحیی

کشف فرمول قهرمانی برونکو توسط یحیی

پرسپولیس در 5 هفته اخیر در لیگ برتر 4 بازی را به دست آورده است اما همه آن بردها با نتیجه یک بر صفر به دست آمده است.قرمزهای پایتخت حتی مقابل تیم های جدید این فصل مانند مس کرمان و ملوان نیز کاملا محتاطانه بازی کردند. انزلی.

از زمان شروع دوران طلایی قرمزها با برانکو، این امتیاز بارها در مواقع حساس و حساس به کمک قرمزها آمده است. میانگین بردهای 1-0 پرسپولیس در این فصل شباهت زیادی به میانگین این نتیجه در چند فصل اخیر این باشگاه دارد.

نگاهی به چند فصل اخیر لیگ برتر نشان می دهد که پرسپولیس در نیم فصل اول پانزدهمین دوره لیگ برتر سه برد یک بر صفر به دست آورده است. پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم به تیمی بسیار اقتصادی تبدیل شده است، جالب است بدانید که از 15 بازی نیم فصل اول این لیگ، پنج دیدار این تیم با برتری یک بر صفر به پایان رسیده است.

پرسپولیسی ها در نیم فصل اول لیگ برتر هفدهم کمتر از همیشه به نتیجه یک بر صفر وابسته بودند اما همچنان در سه بازی همان نتیجه را کسب کردند. برد 1-0 پرسپولیس در لیگ برتر 18 نیز پرشمار بود و قرمزها در نیم فصل اول لیگ هجدهم چهار برد یک بر صفر مقابل رقبای خود ثبت کردند.

جالب اینجاست که حتی پس از جدایی برانکو نیز روند پیروزی های 1-0 پرسپولیس متوقف نشد. با کالدرون در نیم فصل اول لیگ برتر نوزدهم پنج پیروزی کاملا اقتصادی به دست آوردند و با بردهای اقتصادی که به دست آوردند یکی از مهم ترین عوامل قهرمانی این تیم در نیم فصل لیگ برتر نوزدهم بود. لیگ.

پرسپولیس با یحیی گل محمدی در لیگ های 20 و 21 در نیم فصل اول 4 برد اقتصادی را هر کدام یک بر صفر به ثبت رساند تا رکورد ویژه ای در این زمینه ثبت کند. حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس می تواند با همین فرمول ادامه دهد و به قهرمانی نیم فصل برسد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید