فرمول قهرمانی در دستان یحیی و پرسپولیس

فرمول قهرمانی در دستان یحیی و پرسپولیس

یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در فصل گذشته ضعف دفاعی این تیم بود. استقلال به عنوان قهرمان لیگ بهترین خط دفاعی را داشت و کمترین گل را در بین تیم های لیگ به ثمر رساند.

یحیی گل محمدی که تیمش در فصل گذشته سابقه دفاعی ضعیفی داشت، تغییرات زیادی در دروازه بان و خط دفاعی تیمش ایجاد کرد و بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی و دانیال اسماعیلی فر را به ترکیب خود اضافه کرد.

پرسپولیس به عنوان رهبر فعلی لیگ برتر کمترین گل را به ثمر رسانده و بهترین خط دفاعی این تیم است. شاگردان یحیی گل محمدی تاکنون 3 گل در فصل به ثمر رسانده اند و مدافعان و دروازه بانان این تیم در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

یحیی گل محمدی پس از ناکامی در فصل گذشته و باخت به رقیب سنتی در راه قهرمانی، به خوبی متوجه شد که فرمول قهرمانی داشتن دروازه بان قابل اعتماد، دفاع خوب و در کل کمتر گلزنی است. از این رو در این فصل روی خط دفاعی و دروازه بان خود سرمایه گذاری زیادی کرد و بازیکنان باکیفیتی به خدمت گرفت.

تیم یحیی علاوه بر عملکرد دفاعی خوب و گلزنی کم، یک کارشناس گلزن و کادرفنی به نام لوکادیا دارد که می تواند از فرصت های اندک گلزنی نهایت استفاده را ببرد. هرچند فعلا نمی توان تیم قهرمان را پیش بینی کرد اما با این فرمول قطعا پرسپولیس یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید