فرمول یحیی گل محمدی برای نجات پرسپولیس از بحران

فرمول یحیی گل محمدی برای نجات پرسپولیس از بحران

یکی از مشکلات اصلی پرسپولیس در فصل گذشته که بسیار به چشم می آمد این بود که تیم یحیی به خوبی حریف را پرس نکرد و مقابل تیم هایی که سرعت بالایی داشتند و می توانستند خوب پرس کنند نتیجه نگرفتند.

پرسپولیس در دو بازی ابتدایی این فصل این مشکل را داشت اما با یک تغییر و کمک یک فرمول خاص توانست این مشکل را تا حدودی حل کند و به اولین برد فصل خود در اراک دست یابد. یحیی در این بازی از بازیکنان تکنیکی خود مانند رفیعی و صادقی برای بیرون آمدن از پرس استفاده کرد و در این زمینه موفق بود.

سروش رفیعی که بازیکنی فانتزی محسوب می شود در حمله آلومینیومی سعی کرد به میلاد سرلک کمک کند و به همین دلیل بارها به عقب می رفت و توپ را می گرفت و سعی می کرد به تیمش در انجام بازی کمک کند و به این ترتیب قرمزها توانستند از فشار دوری کنند. از تیم و کاهش حریف.

به هر حال این مشکل در فصل گذشته هم پرسپولیسی ها را آزار داد و با توجه به اینکه سرخپوشان نتوانستند جای بازیکنانی مثل کنعانی زادگان و احمد نورالهی را بگیرند، یحیی در این فصل سعی دارد از بازیکنان تکنیکی استفاده کند. این مشکل را برطرف کنید

پرسپولیس در فصل جدید چند بازیکن جدید داشت که هنوز به طور کامل در این تیم جا نیفتاده اند. شاید حضور پورعلیگنجی در ترکیب اصلی، سروش و صادقی که به فرم خوب می آیند و لوکادیا که به فرم بدنی خوبی می آیند، از نقاط ضعف تیم یحیی بکاهد و هواداران این تیم به تماشای این بازی بنشینند. بازی های مورد علاقه با آرامش بیشتر شما یک تیم هستید

دیدگاهتان را بنویسید