فرمول جدید یحیی برای پیروزی در پرسپولیس

فرمول جدید یحیی برای پیروزی در پرسپولیس

شیخ دیابات خبرسازترین بازیکن نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران شد. او دو فصل در تیم استقلال بازی کرد و در اولین فصل حضورش در استقلال 19 گل به ثمر رساند و کفش طلای فوتبال ایران را به دست آورد و پس از یک فصل بازی در الغرافه قطر به ایران بازگشت و با پرسپولیس قرارداد بست.

این مهاجم 34 ساله مالی با پرسپولیس قراردادی یک ساله امضا کرده و می تواند با یورگن لوکادیا شریک شود یا در کنار عبدی و پاکدل بازی کند. هواداران پرسپولیس با وام گرفتن نام های دیاباته و لوکادیا، رمز «دیا دیا» را برای خط حمله تیمشان انتخاب کرده اند.

دیابه دو فصل برای استقلال بازی کرد و در اولین فصل عملکرد قابل تحسینی داشت. اما در فصل دوم مصدوم شد و کمی از حالت عادی خارج شد. البته محمود فکری و فرهاد مجیدی نتوانستند مانند استراماچونی از دیاباته در استقلال استفاده کنند. استقلال فصل گذشته تمایلی به تمدید قرارداد نداشت و دیاباته با پیشنهاد آندره آ استراماچونی راهی الغرافه شد. بازگشت به ایران و بازی در پرسپولیس انگیزه جدیدی برای درخشش دوباره اوست.

دیاباته سابقه بازی با متز در فرانسه و بنونتو در ایتالیا را دارد و همیشه یک گلزن بوده است. او در تیم امارات هم بازی کرد. 16 گلی که او در فصل گذشته برای الغرافه به ثمر رساند، پرسپولیس را امیدوار کرد که دیابه 34 ساله در لیگ ایران هم بدرخشد.

مهاجم 194 سانتی متری که سابقه حضور آقای گلی در لیگ ایران با استقلال را دارد، شاید بهترین خرید پرسپولیس و مهم ترین انتقال تابستانی فوتبال ایران باشد. باشگاه الغرافه به زودی رضایت نامه او را می دهد تا بتواند با پیراهن پرسپولیس بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید