حل پازل پیچیده خط حمله پرسپولیس با فرمول یحیی

حل پازل پیچیده خط حمله پرسپولیس با فرمول یحیی

پرسپولیس در نیم فصل دوم روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و ناکامی بزرگ در کسب امتیازهای مورد نیاز و رسیدن به بالای جدول به این دلیل بود که به راحتی به گل رسیدند و البته این اتفاق افتاد. گلزنی برای آنها دشوار است. سرخپوشان پایتخت در فصل زمستان با اضافه شدن عیسی آل کثیر و لئاندرو پریرا به فهرست پرسپولیس 2 مهاجم دست یافتند و شیخ دیابات پس از مصدومیت به فرم ایده آل رسید و انتظار می رفت با اضافه شدن این مهره های تاثیرگذار، معادلات تغییر کند. به نفع قرمزهای پایتخت بود، اما اینطور نشد.

یحیی گل محمدی که بعد از جدایی یورگن لوکادیا از بازیکنانی چون محمد عمری، امید عالیشاه، مهدی ترابی و البته وحید امیری در خط حمله تیمش استفاده می کرد و حتی از بازیکنانی چون حامد پاکدل و مهدی عبدی هم استفاده می کرد، حالا 4 مهاجم متخصص دارد. . در لیست تیمش می بیند که با حضور آنها می تواند ترکیب های مختلفی را در خط حمله پرسپولیس صف آرایی کند. صوفیه ها در نیم فصل دوم در 5 بازی تنها 3 گل به ثمر رساندند که آمار قابل قبولی نیست.

نمایش جدید زوج «الکتیر» – «دیابات» در نقش جهان؟

پرسپولیس در بازی بعدی خود باید در جام حذفی به مصاف سپاهان اصفهان برود و آمادگی بالای طلایی پوشان اصفهان در دو فاز دفاعی و هجومی باعث شده تا یحیی گل محمدی به دنبال بهترین تیم برای رویارویی با حریف اصفهانی باشد. مهم ترین دغدغه گل محمدی برای دیدار حساس مقابل سپاهان، نحوه چیدمان خط حمله تیمش است و با توجه به تعداد مهاجمان موجود، سرمربی پرسپولیس به دنبال انتخاب بهترین زوج است.

شیخ دیابات و عیسی آل کثیر در 2 بازی اخیر سرخپوشان پایتخت به عنوان مهاجمان متخصص استفاده شدند. در آبادان دیابات موفق به زدن یک گل شد و آل کثیر به عنوان گلزن مقابل صنعت نفت درخشید اما در بازی مقابل هوادار نه مالیایی. مهاجمی که مشکل را حل می کند. پرسپولیس و نه عیسی آل کثیر توانست نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارد و همین مشکل سرمربی پایتخت را برای اعتماد دوباره به این زوج مردد کرد.

رمز و راز ورود پریرا؛ ستاره کجاست؟

لئاندرو پریرا آخرین خرید پرسپولیس در بازار زمستانی بود. مهاجم برزیلی که سابقه بازی در فوتبال آسیا را نیز در کارنامه دارد، در تیم گامبا اوزاکای ژاپن به میدان رفت اما در اولین حضور خود برای پایتخت نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و فرصت مناسبی برای او به وجود نیامد و در نهایت در شرایطی جایی که هواداران پرسپولیس ناراحت هستند بازی بازیکنان تیمشان در پریرا گلوله برفی کرد تا اولین بازی او در سرخپوشان پایتخت به بدترین شکل ممکن به پایان برسد.

پریرا پس از ناکامی در گلزنی مقابل هواداران، موفق شد در دیداری دوستانه مقابل ویستا توربین گلزنی کند تا عطش خود را برای اضافه شدن به ترکیب پرسپولیس نشان دهد. مهاجم برزیلی سرخپوش پایتخت مانند دیاباته قد بلندی دارد و بعید است یحیی گل محمدی در دیدار با سپاهان بخواهد از لئاندرو پریرا در کنار شیخ دیاباته استفاده کند و به احتمال زیاد سرمربی پرسپولیس این کار را خواهد کرد. در این دیدار حساس یک زوج عیسی آل کثیر و لئاندرو را امتحان کنید، پریرا می رود و دیاباته به عنوان ذخیره به ترکیب او اضافه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید