بحران اقتصادی امروز ریشه در دولت های قبلی دارد که بر فرمول های غربی تکیه داشتند.


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838303

سردار علی فدوی گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی نتیجه ناکارآمدی دولت هایی است که می خواستند با فرمول دشمن گره ها را در این حوزه باز کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکسردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش جهادگران فاطمیون کرج گفت: بسیجیان در هر کجا که حضور داشته باشند شور حسینی متبلور می شود و خداوند متعال آنان را پیروز و موفق خواهد کرد.

سردار فدوی با اشاره به اینکه بسیج از ابتدای انقلاب وارد صحنه دفاع از انقلاب شده است، افزود: شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و جهاد سازندگی حضور خود را در عرصه های مختلف تایید می کنند و به وظایف خود عمل می کنند. “

وی بیان کرد: 43 سال است که همه مفاسد جهان در همه عرصه ها با انقلاب اسلامی دشمنی کرده اند اما هرگز نتوانسته اند به نتیجه برسند چرا که خیل عظیمی از جهادگران و رزمندگان در این جبهه تلاش کردند و مستحق پیروزی بودند. و آنها را ناامید کرد.”

سردار فدوی گفت: بسیج سازندگی جهادگران وارد عمل شده و به کمک در نوع خود شتافته است. بیش از 40 هزار گروه جهادی در کشور وجود دارد که با بروز مشکلات به میدان می آیند و مشکلات مردم را حل می کنند.

وی با تاکید بر اینکه خداوند وعده حل مشکلات کارگروه ها را داده است، گفت: امروز شاهد شور و اشتیاقی هستیم که جهادگران در مناطق فقیرنشین کشور ایجاد می کنند. در زلزله های اخیر، جهادگران نیز ابراز ناراحتی کرده اند.»

سردار فدوی افزود: برای حل کامل مشکلات باید به مردم و دولت کمک کنیم. امروز گروه های جهادی کشور در امر آبرسانی به 10 هزار روستا مشارکت دارند. داشتن روستایی بدون آب سالم در دهه 1940 زیبا نیست. سال سوم انقلاب.»

وی گفت: با توجه به عدم انجام تعهدات دولت ها همچنان مشکل آبرسانی به روستاها وجود دارد اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم و حضور گروه های جهادی این مشکل به زودی برطرف خواهد شد. حذف شده است. در همه روستاها حل شد.»

سردار فدوی با تاکید بر اینکه همه روستاها باید از نعمت آب برخوردار شوند، گفت: دیگر راه ها و خانه های روستایی را نشانه محرومیت نخواهیم دید، سپاه، مجلس و دولت از گروه های جهادی حمایت خواهند کرد.

وی گفت: سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب در هر حوزه ای که وارد شده اند دغدغه های خود را بیان کرده اند. خوشا به حال کسانی که در گروه های جهادی به مردم خدمت کنند تا طاعون از کشور مقتدر و مقتدر ما رخت بربندد.»

سردار فدوی افزود: هیچ روستایی در کشور نباید وجود داشته باشد که به فکر آب، راه، بهداشت و درمان باشد. ملت ایران 43 سال است که برای خنثی کردن توطئه های آنها در مقابل شرارت های دنیا در کنار نظام ایستاده است. “

وی گفت: دشمن از تمام توان خود از نظامی گرفته تا جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه ملت ایران به کار گرفته است، بنابراین باید در مقابل این تهاجم، همانگونه که در عرصه نظامی و دفاعی دشمن اجازه داده شده، دفاعی محکم کرد.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه تلاش اقتصادی باید به گونه ای باشد که دشمن به زودی شکست در جبهه حق را در این زمینه تشخیص دهد، تصریح کرد: جبهه مقاومت در برابر شرارت دشمن طعم تلخ شکست را به آنها می دهد.

وی با تاکید بر اینکه خداوند انقلاب اسلامی را در نبرد بی رحمانه حق علیه باطل پیروز قرار داده است، گفت:

سردار فدوی افزود: با دستورات و فرمول های اقتصادی دشمن نمی توان مشکلات داخلی را حل کرد. اگر می‌توان تصمیم گرفت که امروز دشمن با چالش‌های مالی مواجه نشود، میلیون‌ها چادرنشین و آواره در خیابان‌های غرب نتیجه همین سیاست خواهد بود.»

وی با اشاره به اینکه فرمول های اقتصادی غربی به خودی خود جواب نمی دهد، گفت: امروز با فرمول ها و قوانین داخلی می توان مشکل اقتصاد، معیشت و محرومیت زدایی را حل کرد، همچنان که بسیج 10 هزار نفری برای آبرسانی به روستاها در سال آینده. ” تحویل می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید