دستان خالی یحیی در پرسپولیس خالی شد

دستان خالی یحیی در پرسپولیس خالی شد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت که شب گذشته از مشهد وارد تهران شده بودند، امروز (یکشنبه) از ساعت 11:30 در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی به تمرین و ریکاوری پرداختند.

پیش از شروع تمرین یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و نکات لازم را برای برنامه های آینده این تیم تشریح کرد. سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی بازی دیروز مقابل پدیده زیر نظر مربی بدنساز این تیم با دویدن و انجام حرکات کششی و نرم ریکاوری کردند و راهی رختکن شدند.

سایر بازیکنان نیز در این برنامه 80 دقیقه تمرین نسبتاً سختی را زیر نظر کادر فنی و در بخشهای مختلف از جمله; پاس های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ، حمله به دروازه و مینی فوتبال شرکت کردند.

محمد شریفی امروز به تمرینات گروهی بازگشت و وحدت حنان اف برنامه های بدنسازی خود را زیر نظر مربی بدنساز این تیم انجام داد. علی شجاعی، حامد پاکدل و امید عالیشاه نیز برنامه های خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال می کنند. عیسی القطر که دیروز در دیدار مقابل پدیده مصدوم شد، امروز تمرین نمی کند و به جمع مصدومان سرخ پوشان اضافه شد.

تیم فوتبال پرسپولیس خود را با تدارکات آماده می کند تا روز پنجشنبه هفته پانزدهم مقابل فجر سپاسی قرار بگیرد و ببینیم القطر و سایر مصدومان این تیم برای آخرین دیدار چگونه خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید