این خرید جنجالی یحیی دستان پرسپولیس را به باد داد

این خرید جنجالی یحیی دستان پرسپولیس را به باد داد

باشگاه پرسپولیس این روزها در تلاش است تا قرارداد لئاندرو پریرا را به صورت توافقی فسخ کند و در این راستا با این مهاجم برزیلی به توافق رسیده است که تنها توافق باقی مانده پرداخت مطالبات این بازیکن است. گفته می شود پریرا که با مبلغ 650 هزار دلار با پرسپولیس قرارداد دارد، با درخواست مدیران باشگاه برای تسویه کمترین مبلغ موافقت کرده و تنها می خواهد حدود 30 هزار دلار طلب خود را دریافت کند. باشگاه پرسپولیس طی یکی دو روز آینده پیش نویس توافقنامه فسخ قرارداد را برای این بازیکن ارسال می کند که در صورت موافقت و امضا، قرارداد پریرا رسماً فسخ می شود، اما به این راحتی هم نیست!

لئاندرو پریرا یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و 650 هزار دلار برای یک بازیکن ضعیف بدون مشتری که بخواهد به 30 هزار دلار بسنده کند کمی نیست. تجربه نشان می‌دهد که هر مربی یا بازیکنی که از باشگاه‌های ایرانی درخواست کرده است، با شکایت به فیفا توانسته است درخواست اولیه به اضافه غرامت را در تمام طول مسیر دریافت کند! پس چرا لئاندرو پریرا باید سقفی معادل 650000 دلار تعیین کند و تنها به 30000 دلار بسنده کند؟ متاسفانه به نظر می رسد ماجرای خرید لئاندرو پریرا مهاجم نامرغوب برزیلی زیر سایه قهرمانی دوگانه پرسپولیس پنهان شده و کمترین انتقاد را به دنبال داشته است. آن هم تا زمانی که پریرا چیزی بیشتر از دکارمو (بازیکن خارجی بی کیفیت ضرب المثل پرسپولیس) نشان نداد.

بازیکنان بی کیفیت خارجی در فوتبال ما کم نداریم و با وجود اینکه سال هاست از مدیران و مربیان انتقاد می شود که این بازیکنان بی کیفیت را به خدمت گرفته اند، اما همچنان در خرید خود دقت نمی کنند و حتی فصل گذشته هم تعداد کم کیفیت ها. -کیفیت بازیکنان خارجی در لیگ ایران نسبتا بالا بود. بازیکنانی که اغلب در کنترل توپ معمولی که به سمتشان می آید با مشکل بزرگی مواجه می شوند و در نهایت بعد از یک فصل نیمکت نشینی و ایرانگردی با چمدان های پر پول و پرونده هایی با شکایت به فیفا به کشورشان بازمی گردند.

حالا شنیده می شود یحیی گل محمدی و پرسپولیس همچنان به دنبال خرید یک مهاجم خارجی برای تیم خود هستند. مهاجمی که به احتمال زیاد فیلم و اینترنت او را انتخاب می کند و ممکن است شبیه لئاندرو پریرا باشد!

دیدگاهتان را بنویسید