آیا می دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ ساحل خالی خالی


ساعت: 11:23
منتشر شده در مورخ: 1401/02/19
شناسه خبر: 1837461

کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: همه از این وضعیت ناراحت هستیم و امیدواریم فدراسیون فوتبال سر و سامان بگیریم زیرا نابسامانی همیشه هرج و مرج ایجاد می‌کند.

میخواهید با آن چکار کنید؟ ابراهیم قاسمپور کمیته فنی فدراسیون فوتبال درمورد اینکه آیا کمیته فنی در جلسات خود برای انتخاب تیم جوانان به جمع بندی یک سال یا در ادامه بررسی گزینه ها است، اظهار داشت: در آخرین جلسه ای که کمیته فنی در هفته گذشته برگزار شد، رئیس انتخاب شد. تیما جوآنان ددر جلشا هارشنگن عین ههفته انگاهام شد اماما ماما ماتاسوانه بها دلییلیههی آنهها راه نیمیدادانم العین ال تمامی حقوق محفوظ است. انجام این کار برای من بسیار سخت است.

ما بی صبرانه منتظر اولین دور جام جهانی هستیم. من نمی خواهم به دورورد بروم. دلیل به دلیل مشغله‌های بسیاری که در فدراسیون و درمورد تیم‌های ملی وجود دارند، دوستان در این موضوع اما در تماس تلفنی با من صحبت می‌کنند یک جلسه تا دو روز آینده اعلام می‌شود که فکر می‌کند خبر ندارد.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال درمورد اینکه به برخی از مدیران تیم انتخاب شوند در جلسه این کمیته در خصوص چه محورهایی صحبت می شود که در جلسه قبلی در رابطه با تصمیم گیری آنها قرار می گیرد، گفت: هماهنگی این مسائل در دستور کار قرار می دهد و می شود. شما می توانید با کمک مردم صربستان این کار را انجام دهید و شما هم می توانید همین کار را انجام دهید. اگه میخوای خوش بگذرونی لطفا

قاسمپور درمورد میزان رضایت کمیته فنی از شرایط تیم نوجوانان با هدایت حسین عبدی، توضیح داد: از عبدی شناخت دارم و می‌دانم فرد منضبطی است که با جدیت کارش را دنبال می‌کند. خیلی هم روی کارش حساس است و احساس مسئولیت دارد. امیدواریم هرچه سریع‌تر درمورد تیم جوانان هم تصمیم گیری شود.

وی در خصوص شرایط تیم های پایه از امکانات، در اختیار داشتن بازیکنان مستعد و بازی‌های دوستانه پاسخ داد: قبل از شروع کار حسین عبدی در تیم نوجوانان 198 بازیکن استعدادیابی شده بودند. امکان عضویت فردی در وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد. سخت‌افزارها همان موارد قبلی است و چیزی به آنها اضافه نمی‌شود. این قدرت خداوند، و پدر، و پدر، و پدر، و خداوند، و خداوند، خداوند، و خداوند، خداوند است.

فندق العربية Ελληνικά فارسی الفندق العربية English فارسی همه مهم ترین کارهایی که می توانید برای امرار معاش انجام دهید. با توجه به وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال امیدوارم میرشاد ماجدی و هیئت رئیسه زودتر در این تصمیم گیری های خاص و مسئولی که تصمیم گیرنده اصلی انتخاب شود تا کار به روال عادی خودش بازگردد.

قاسمپور درباره نگرانی‌اش از شرایط فدراسیون فوتبال که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران، گفتگو می‌کرد، توضیح داد: همه از این وضعیت ناراحت هستیم و امیدواریم فدراسیون فوتبال سر و سامان بگیر. نهسمامانی همیشه هرگ و او مرگ ایجداد میندن و افرادی و حید بهدارشان و راه بهه خوبی خانوبی ننگاندو ننگنگان.

انتهای پیام /



دیدگاهتان را بنویسید