کارلوس چگونه قرار بود این کار را انجام دهد؟

کارلوس چگونه قرار بود این کار را انجام دهد؟

روز گذشته در سایت فدراسیون اسامی 24 بازیکن لیگ برتری با تایید کارلوس کی روش برای حضور در اردوی تیم ملی کشورمان که از چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود، اعلام شد. از این رو تیم ملی یکشنبه هفته آینده راهی اتریش می شود تا اردوی اصلی خود را پس از تمرین در تهران برگزار کند و پس از اضافه شدن لژیونرها، در دو دیدار دوستانه به ترتیب در روزهای یکم و پنجم مهرماه به مصاف اروگوئه و سنگال خواهد رفت.

پس از اعلام این فهرست 24 نفره، انتقاداتی به سرمربی جدید تیم ملی وارد شد که برخی لیست کی روش را مشابه اسکوچیچ می دانند. این در حالی است که پرتغالی که یک هفته پیش به نیمکت تیم ملی بازگشته بود، به دلیل محدودیت احتمالی برای دریافت ویزای شینگن و اعزام تیم به اتریش، تصمیم گرفت آن دسته از افرادی را که فدراسیون ویزای آنها را گرفته به اتریش بفرستد. دعوتنامه اردو

آن هم تا اینکه کی روش تصمیم گرفت وحید امیری و علی کریمی که این روزها از مصدومیت سپری می شوند به اردو بیایند و زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی تمرین کنند.

با این حال، به احتمال زیاد کی روش پس از پایان اردوی اتریش و پس از بررسی دقیق عملکرد بازیکنان، تغییراتی در لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی پایانی تیمش پیش از شروع جام جهانی ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید