در مقابل عراق، اگر این کار را انجام دهید، کلاه شما عالی است

در مقابل عراق، اگر این کار را انجام دهید، کلاه شما عالی است

عبدالعلی چنگیز در خصوص دیدار پنجشنبه هفته جاری تیم ملی فوتبال ایران و عراق گفت: دیدار تیم های ایران و عراق همیشه جذاب و دیدنی بوده و گاهی اوقات بازی خشن بوده است.

وی ادامه داد: عراق فوتبال فیزیکی دارد، رزمنده بازی می کنند و تمام تلاششان این است که بتوانند کمربند میانی زمین را فتح کنند تا از این طریق به دشمن ضربه بزنند.

چنگیز گفت: عراق همیشه حریف سرسختی برای ما بوده است، آنها می دانند که باید مقابل ما پیروز شوند، بنابراین هر کاری که ممکن است برای رسیدن به نتیجه انجام خواهند داد. عرب ها استاد حواشی هستند و همیشه کار خود را اینگونه انجام داده اند و بارها بازیکنان کشورمان چه در سطح ملی و چه در لیگ قهرمانان دچار حاشیه شده اند و تمرکز خود را از دست داده اند، البته لژیونرهایی هم داریم که زیاد دارند. تجربه؛ آنها با حضور در اروپا و تجربه ای که در فوتبال در آنجا به دست آورده اند کمتر دچار حاشیه می شوند و تنها تمرکزشان روی موفقیت در این دیدار است تا تیم ملی کشورمان با پیروزی مقابل عراق صعود خود به جام جهانی را مشخص کند. .

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: اشتباه بازیکنان ما کار را برایمان سخت می کند. ما باید با تمرکز بالا، سلامت روان و تمرین کامل روی حریف همیشگی خود تمرکز کنیم و کادر فنی نیز باید بهترین ها را انتخاب کند و بازیکنان دعوت شده را از نظر روحی و روانی برای این دیدار آماده کند، بنابراین در پایان این دیدار ملی پوشان کشورمان موفقیت تیمی در جام جهانی

چنگیز در خصوص دعوت شدگان به تیم ملی گفت: بهترین های آماده قطعا به تیم ملی دعوت خواهند شد. ما مهاجمان خوبی داریم که همگی گلزنان خوبی هستند. با توجه به اینکه طارمی هم به تیم ملی دعوت شد و اختلافاتش با اسکوچیچ فراموش شد، قدرت اصلی ما بیشتر شده و امیدوارم مهاجمان ما مقابل تیم ملی عراق عملکرد خوبی داشته باشند.

وی گفت: فوتبال ما بازیکنان بزرگی دارد که می توانند در لحظات حساس نتیجه را تغییر دهند. ما لژیونرهای زیادی داریم که روزهای خوبی را در فوتبال اروپا سپری می کنند، بنابراین ما بسیار قوی تر از عراق هستیم و اگر تمرکزمان روی بازی باشد و وارد حاشیه های معمول تیم های عربی نشویم، در این دیدار پیروز می شویم.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: تماشاگران نیز باید به ورزشگاه بیایند. امیدوارم این اتفاق در مدت طولانی بیفتد. حضور علاقه مندان می تواند روحیه بیشتری را برای بازیکنان ایجاد کند. هواداران فوتبال ایران با تشویق و حمایت از تیم ملی، پیروزی فوتبال کشورمان مقابل عراق را تضمین خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید