کشف و انهدام مخفیگاه های داعش در استان دیالی عراق

زمان: 07:47 ساعت
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802015

منابع امنیتی اعلام کردند که سه مخفیگاه تروریست های داعش در استان دیالی عراق که حاوی مواد منفجره و موشک بود، کشف و منهدم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه سومریه، منابع امنیتی عراق از انهدام تروریست های داعش در استان دیالی خبر می دهند که حاوی مواد منفجره و موشک بود.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی فرماندهی عملیات دیالی بر اساس اطلاعات دقیق و طی عملیاتی که از صبح روز چهارشنبه آغاز شد، موفق به کشف و شناسایی سه مخفیگاه بقایای بقایای تروریست های داعش شدند.

بمب ها و بسته های متعدد مواد منفجره، خمپاره، 9 موشک و مقداری مواد منفجره و همچنین چاشنی ها و کمربندهای منفجر شده در مخفیگاه ها کشف شد.

منابع امنیتی افزودند که این مخفیگاه ها توسط نیروهای امنیتی تخریب و مواد مکشوفه نیز ضبط شده است.

در همین حال، بسیج مردمی عراق روز چهارشنبه از آغاز عملیات ضد تروریستی در نینوا خبر داد.

فرماندهی عملیات نینوا در بیانیه ای اعلام کرد که فرماندهی عملیات نینوا روز چهارشنبه با همراهی تیپ 44 بسیج مردمی و ارتش عراق عملیات امنیتی ضد تروریستی را در نینوا آغاز کرد.

نیروهای مشترک حشد الشعبی و ارتش عراق در عملیات جستجوی تکفیرهای تحت تعقیب تمامی منازل برخی مناطق و روستاهای جزیره الحضر را مورد تفتیش قرار دادند و انبارها و مواضع تروریست ها را در آن مناطق منهدم کردند.

این بیانیه می افزاید: این عملیات در جریان ماموریت های امنیتی حشد الشعبی در نینوا به منظور برقراری امنیت و کنترل بر تمامی مناطق منطقه و از بین بردن احتمال حمله تروریست ها به شهروندان این منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید