کلاهبرداری و تجاوز به دختران توسط برادر یا خواهر

کلاهبرداری و تجاوز به دختران توسط برادر یا خواهر

روز جدید رئیس پلیس تهران جزئیات قتل و دستگیری برادر یا خواهری را که دختران را فریب داده و در خانه حبس کرده بودند، افشا کرد.

سردار حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه اجرای فاز 51 طرح رعد گفت: 872 سارق، مالخر و زورگیر طی 48 ساعت گذشته دستگیر و 3 هزار و 291 اموال مسروقه کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان تهران با اشاره به کشف 700 گوشی تلفن همراه مسروقه، 208 دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در این طرح، گفت: 1050 فقره سرقت در دست بررسی است.

این افسر پلیس افزود: در پنج عملیات ماموران با تیراندازی سارقان مسلح مواجه شدند و سارقان مسلح دستگیر و بازداشت شدند.

او گفت: «ما اشراف خوبی از نظر مکان دزدان پیدا کرده ایم. «در این طرح 88 محل نگهداری سارقان و 11 محل تجمع سارقان تخریب شد.

رحیمی از دستگیری 12 نفر از اراذل و اوباش خبر داد که علاوه بر اراذل و اوباش در این سرقت نیز شرکت داشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره دستگیری قاتلی که دو زن را در خانه حبس کرده و یک دختر را به قتل رساند، توضیح داد: در این پرونده در مرحله اول یک برادر و خواهر را به ظن کلاهبرداری این افراد به دختران دستگیر کردیم. فرض کنید وارد پرونده شدیم و مأموران پس از ورود به خانه متوجه صحت ماجرا شدند و مشاهده کردند که پرستار پس از کلاهبرداری از دختران، آنها را به خانه آنها برده و سپس اموال آنها را سرقت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه به برادر این دختران حمله کرده است، ادامه داد: این متهمان در یک مورد یکی از دختران را کشتند و جسد وی مدت ها در این خانه بوده است. همچنین دختری را برهنه در کمد حبس کردند. و به نظر می رسد موارد دیگری نیز در این مورد خیانت به دختران وجود دارد.

وی گفت: طی سه ماه گذشته در خصوص مفقودین اقداماتی انجام داده ایم، پرونده مفقودان بلافاصله به پلیس و سایر گروه ها تحویل داده می شود و در آنجا بررسی می شود و ماهانه بیش از 100 تا 150 نفر مفقودی گزارش می شوند. . واقعیت این است که به محض رسیدن خبر برای شناسایی آنها اقدام می کنیم و الحمدلله راه اندازی این مرکز نعمت بزرگی بود و کمک زیادی به تسریع و شناسایی مفقودین کرد.

دیدگاهتان را بنویسید