کلیه سمینارها به صورت حضوری برگزار می شود / اعزام طلاب سطوح 2 و 3 به تبلیغ در ماه مبارک رمضان


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820075

مدیر حوزه های علمیه استان زنجان با اشاره به بازگشایی تمامی مراکز آموزشی با تصمیم ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا، گفت: تمامی کلاس های حوزه به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام جواد جعفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: حوزه علمیه و سایر مراکز آموزشی کشور پس از اعلام از سرگیری مراکز آموزشی در کشور و بازگرداندن مراکز آموزشی به وضعیت پیش از اپیدمی کرونا، حوزه نیز به طور کامل در حال انجام آموزش های خود است. .

وی با بیان اینکه تمامی کلاس های حوزه علمیه در تمامی مقاطع به صورت حضوری برگزار می شود، افزود: طلاب پایه دوم و سوم برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان به حوزه های مختلف اعزام می شوند.

مدیر حوزه های علمیه استان زنجان گفت: در ایام ماه مبارک سمینارهایی که مبانی سطح دو و سه را آموزش می دهند تعطیل می شود تا طلاب به امر تبلیغ برسند، کلاس ها به صورت تبلیغی است.

وی با اشاره به اینکه دروس سطح حوزوی به صورت حضوری برگزار می شود، تصریح کرد: امتحانات حوزه های علمیه استان زنجان بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

جعفری خاطرنشان کرد: بعد از ماه مبارک رمضان به مدت یک تا دو هفته به دانش آموزان فرجه داده می شود و امتحانات پایان سال بعد از پایان فرجه برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان اتمام آزمون های سمینار در استان زنجان ادامه داد: سمینارها در تابستان تعطیل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید