کمبود کادر آموزشی در آذربایجان غربی جبران شد


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900456

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به کمبود 6 تا 9 هزار معلم در استان گفت: این کمبود به روش های مختلف جبران شد به طوری که هیچ کلاسی بدون معلم نماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، جواد جنگی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 40 هزار معلم و کادر آموزشی در استان در مقاطع مختلف آموزش و پرورش وظیفه آموزش دانش آموزان را بر عهده دارند، افزود: در سال تحصیلی این کمبود را توسط خود جبران کردیم. استفاده از نیروهای بازنشسته، جذب دانشجو از دانشگاه فرهنگیان، جذب از ماده 27 و جذب معلم.

وی بیان کرد: برای رسیدن به استاندارد ملی حضور دانش آموزان در کلاس به پنج هزار کلاس درس جدید در سطح استان نیاز داریم که باید با جذب کمک های خیرین، مردمی و منابع ملی و استانی برای ساخت مدارس جدید و جبران خسارت انجام شود. بیایید معایب را امتحان کنیم.

ژانگی با بیان اینکه در دو ماه (مرداد و شهریور) سه هزار و 587 بازدید میدانی از مدارس این استان توسط بازرسان آموزش و پرورش انجام شده است، ادامه داد: تمام تلاش خود را کرده ایم تا ابتدای سال تحصیلی، مدارس فاقد هرگونه مشکلی هستند. کمبود تجهیزات و نبود کادر آموزشی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید