سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی کمتر از میانگین کشوری است


ساعت: 09:47
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900049

رحمانی بیان کرد: از نظر سرانه فضای آموزشی در استان مشکل و سرانه فضای آموزشی در آذربایجان غربی و میاندوآب کمتر از میانگین کشوری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قهرمان رحمانی در حاشیه بازدید از مدارس میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار داشت: سرانه فضای آموزشی در استان با مشکل مواجه است و سرانه فضای آموزشی در آذربایجان غربی و میاندوآب کمتر از میانگین کشوری است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با بیان اینکه مدارس فرسوده زیادی در استان داریم، افزود: در این راستا به اتفاق نماینده مردم میاندوآب در شورای اسلامی از 10 مدرسه در سطح استان بازدید شد. مرکز شهرستان میاندوآب .

وی با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهوری اعتبارات ویژه ای در این حوزه به تصویب رسید، گفت: در سفر ریاست جمهوری به جوهوری 2.3 میلیارد تومان در حوزه آموزش و پرورش مصوب شد و در صورت توزیع می توانیم مدارس استان را ساماندهی کنیم.

رحمانی تصریح کرد: 36 مدرسه در حال ساخت در میاندوآب داریم که در صورت بهره برداری; سرانه فضای آموزشی در میاندوآب رشد کرده و به میانگین کشوری رسیده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی اضافه کرد: با اتکای خداوند متعال با اقدامات بعدی نمایندگان استان در زمینه اعطای وام های لازم و مصوب شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود. موقعیت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید