سرانه ورزش در استان های فقیر بسیار کمتر از میانگین کشوری است


ساعت: 09:27
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880090

اسماعیل حسین زهی گفت: متاسفانه سرانه ورزش در بسیاری از استان های کمتر توسعه یافته و عقب مانده بسیار کمتر از میانگین کشوری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: متاسفانه سرانه ورزش در بسیاری از استان های کمتر توسعه یافته و عقب مانده بسیار کمتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: در استان هایی مانند سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان کارخانه ای وجود ندارد که بتواند از تیم های ورزشی حمایت کند.

عضو شورای فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: البته در برخی استان ها مانند کرمان چند تیم فوتبال، هندبال و والیبال در لیگ برتر حضور دارند که هر کدام سالن های ورزشی مخصوص به خود را دارند و این باعث افزایش ورزش در هر سال می شود. جمعیت این استان ها ..

وی افزود: در برخی استان ها مانند سیستان و بلوچستان پروژه های متعددی از 20 سال پیش آغاز شد اما هنوز پیشرفتی نداشته و سطح پروژه ها از ملی به استانی تنزل پیدا کرده است که در نتیجه اعتباری تامین نشده است. برای تکمیل این پروژه ها

حسین زهی خاطرنشان کرد: امیدواریم وزیر ورزش و جوانان با درآمد خوبی که برای تامین هزینه کردها پیش بینی کرده است بتواند پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برساند تا سرانه ورزش در اقشار کم برخوردار. استان ها افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید