کمپ فیلمسازی با حضور شهرام مکری، داریوش غریب زاده و علی ملاقلی پور


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884343

انجمن سینمای جوانان ایران دومین اردوی فیلم ایده تا تولید را به مدت یک هفته با حضور شهرام مکری، داریوش غریب زاده و علی ملاقلی پور برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دومین اردوی منطقه ای فیلمسازی «ایده تا تولید» با حضور 15 فیلم کوتاه از استان های همدان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان و البرز از 10 تیرماه تا پایان سال جاری برگزار شد. به مدت یک هفته به میزبانی دفتر انجمن در همدان برگزار شد.

در این اردوی تخصصی فیلمسازان شرکت کننده در سه گروه به سرپرستی علی ملاقلی پور در ژانر کمدی، شهرام مکری در ژانر معمایی و داریوش غریب زاده در ژانر ملودرام در یک کارگاه راهنمایی می شوند و در هر گروه یک ایده تبدیل به فیلمنامه می شود. تبدیل شده و وارد مرحله تولید می شود.

فیلمسازان شرکت کننده از شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان، ایلام، نهاوند، کرمانشاه، خرم آباد، سنندج، بروجرد و کرج پس از گذراندن چندین مرحله و حضور موفق در این رویداد، از انجمن سینمای جوانان کمک هزینه دریافت می کنند و هزینه ای دریافت نمی شود. برای حضور در این رویداد به مدت یک هفته آنها پرداخت نمی کنند.

انجمن سینمای جوانان ایران از ساخت این 3 فیلم کوتاه تا سقف 30 میلیون تومان حمایت مالی می کند.

دومین اردوی منطقه ای فیلم «از ایده تا تولید» از 10 تیر تا 16 مرداد 1401 به میزبانی انجمن فیلم جوانان همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید