کمک های میلیاردی مراکز خیریه به 12 هزار خانواده نیازمند یزدی


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916863

مدیرکل کمیته امداد استان یزد شجاع گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 112 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی از سوی مراکز خیریه استان به نیازمندان ارائه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد شجاعان در گفتگو با یزدرسا با اشاره به هدف از تأسیس مراکز نیکوکاری که سپردن امور مردم به مردم است، گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 112 میلیارد تومان بین نیازمندان و بدون پول توزیع شده است. آغاز سال

مدیرکل کمیته همیاری استان یزد با اشاره به اینکه 290 مرکز خیریه با محوریت مساجد در استان فعالیت می کنند، گفت: 134 مرکز نیکوکاری در زمینه های اشتغال و کارآفرینی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی، جهیزیه و… تخصص دارند. ارائه خدمات

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 12 هزار خانوار از کمک های مراکز نیکوکاری بهره مند شده اند، گفت: استفاده از گروه های جهادی، بسیج محله و تماس های محلی و شناسایی خیرین در محله و تعامل با آنان متناسب با فرهنگ سازی. و نیازمندی های بومی این منطقه از برنامه های این مراکز می باشد که در سطح استان یزد می باشد.

شجاعان یادآور شد: تقویت و گسترش حضور آگاهانه و موثر آحاد جامعه، ارتقای سرمایه اجتماعی، توسعه شبکه های مردمی و تعامل با موسسات غیرانتفاعی از جمله سازوکارهای جدی و موثر کمیته برای کمک به تحقق هدف متعالی کاهش فقر و اشاعه عدالت و همچنین ایجاد شبکه های مردمی خیریه و استفاده از منابع و ظرفیت خیرین و سازمان های موجود به عنوان یک ضرورت اساسی در توسعه مشارکت ها و کمک های مردمی حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید