برگزاری جشن خیریه برای کمک به خانواده های نیازمند در شب سال نو


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810480

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از برگزاری مراسم خیریه با شعار «آیید برای همه» در استان کرمان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: برای کمک به خانواده های نیازمند، تعطیلات سراسری نیکوکاری امسال همزمان با شعار اید برای همه در استان کرمان برگزار می شود.

یحیی صادقی در گفت و گو با صدا و سیمای کرمان بابیان اینکه هر ساله دو جشن ملی نیکوکاری و یک جشن عاطفی برای کمک به خانواده های نیازمند در کشور برگزار می شود، افزود: تحت پوشش و جشن نیکوکاری برگزار می شود. همه ساله در شب سال نو برای حمایت از خانواده های نیازمند.

وی گفت: خیریه نوروزی امسال و با شعار «عید برای همه» از 12 اسفند همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز و تا 25 اسفند ادامه دارد.

صادقی گفت: این تعطیلات ملی 12 اسفند در پایگاه های واقع در میادین اصلی شهر، 13 اسفند در اجلاس های نماز جمعه و 14 اسفند در صورت باز بودن مدارس با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در مدارس در سطح شهر برگزار می شود. استان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: مردم مهربان و نوع دوست استان کرمان در سال گذشته بیش از 40 میلیارد تن نیازمندی را در قالب عیدی نیکو به خانواده های نیازمند اهدا کردند.

وی بابیان اینکه خانواده های خانواده در اولویت دریافت کمک های خیریه هستند، اضافه کرد: این اقدام برای شادی دل فرزندان این خانواده ها در شب سال نو انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: شهروندان و مردم نوع دوست استان می توانند کمک های غیر نقدی خود را به پایگاه های کمیته امداد شهرستان، دفاتر کمیته های مددکاری استان و خیرین استانی و کمک های نقدی خود را از طریق درگاه الکترونیکی 8834*0877 ویژه استان کرمان به ساده ترین روش پرداخت می شود.

صادقی با بیان اینکه کمیته حمایت در حوزه های مختلف خدمات ارائه می کند، اضافه کرد: خانواده های نیازمند که دارای چند فرزند هستند از حمایت ویژه این سازمان برخوردار می شوند و علاوه بر پرداخت مستمری در قالب ودیعه مسکن، ساخت و خرید مسکن، تمامی آنها را نیز دریافت می کنند. کمک پرداخت شده است. «همه این کمک ها در راستای برنامه های خیریه است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ما در کمیته امداد این است که خانواده ها روی پای خود بایستند، افزود: طرح های اشتغال پایداری که کمیته امداد در دست تهیه دارد به همین منظور است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: تعداد زیادی از مددجویان و فرزندان مددجویان تحت حمایت که با حمایت این نهاد به مدارج بالای علمی و کارآفرینی رسیده اند اکنون حامی کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید